Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościPrzypominamy, że w dniach 1 listopada 2018 (od godz. 10:00) - 2 listopada 2018 (do godz. 3:59) firma InPost planuje przeprowadzić prace konserwacyjne swoich systemów.
Co to oznacza dla Sprzedawców na Allegro
Nie skorzystasz z narzędzi InPost: Managera Paczek, API, Geowidget, itp. Co za tym idzie, w czasie przerwy technicznej, nie wygenerujesz etykiet nadawczych dla przesyłek Allegro InPost oraz zwykłych InPost.
Jeśli przygotujesz etykiety nadawcze przed rozpoczęciem przerwy technicznej, bez problemu wyślesz te przesyłki w trakcie przerwy konserwacyjnej, a Twoi Klienci będą mogli odbierać przesyłki z Paczkomatów jak dotychczas.
Co to oznacza dla Kupujących na Allegro
Jeśli jesteś Kupującym, jako metodę dostawy wybierzesz Allegro InPost i zechcesz zwrócić zakup - w trakcie przerwy technicznej - nie wygenerujesz kodu zwrotu przesyłki.