Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Jak wystawić ocenę
- Przejdź do zakładki Moje zakupy.
Przy zamówieniu od sprzedającego, którego chcesz ocenić, kliknij [oceń sprzedającego]. Opcję tę zobaczysz:
- nad produktami z zamówienia lub
- gdy klikniesz [szczegóły zakupu] – w osobnej sekcji pod produktami z zamówienia.
Zaznacz:
- kciuk w dół – jeśli nie polecasz zakupów u tego sprzedającego
- kciuk w górę – jeśli polecasz zakupy u tego sprzedającego.
Oceń dwa obszary: obsługę kupującego i zgodność z opisem. W zależności od swojego zadowolenia w każdym z nich przyznaj sprzedającemu od 1 do 5 gwiazdek. Jedna gwiazdka to ocena najniższa, pięć gwiazdek – najwyższa.
Następnie w przypadku oceny:
- pozytywnej – możesz wskazać to, co podobało Ci się najbardziej. Nie jest to jednak obowiązkowe.
- negatywnej – wskaż, co sprzedający powinien poprawić. Jeśli tego nie zrobisz, nie wystawisz oceny.
Jeśli chcesz, możesz dodać komentarz.
- Kliknij [wystaw ocenę]. Gotowe!
Najczęściej zadawane pytania
W zakładce Wystaw ocenę znajdziesz wszystkie nieocenione zakupy – w kolejności od najstarszego do najnowszego. Jeśli nie chcesz w danej chwili wystawiać oceny, kliknij [pomiń ten zakup]. Możesz wrócić do niego później. Gdy czas na ocenę będzie się kończył, wyślemy Ci mejla z przypomnieniem.
Tak. Możesz ją zmienić lub usunąć. Więcej na ten temat przeczytasz w tym artykule.
Jeśli pomylisz się podczas zakupu i anulujesz go w zakładce Moje zakupy, nie wystawisz oceny dla takiego zamówienia.
Sprzedający może odpowiedzieć tylko na ocenę Nie polecam.
Dodatkowo, zarówno w przypadku oceny Nie polecam, jak i Polecam sprzedający może poprosić o zmianę oceny.
Zarówno jeśli zmienisz ocenę wystawioną sprzedającemu, jak i usuniesz ją i dodasz nową – traktujemy ją jako kolejną unikalną ocenę. W tym przypadku sprzedający może więc ponownie się do niej odnieść lub poprosić o zmianę.
Jeśli sprzedający zachowa się nieprofesjonalnie (na przykład obrazi Cię lub ujawni Twoje dane), skontaktuj się z nami i opisz tę sytuację.