Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościKlikając [kup teraz] lub wygrywając licytację, zawierasz ze Sprzedającym umowę, czyli zobowiązujesz się do zapłaty i do odbioru kupionego przedmiotu.
Jeśli z jakiegoś powodu nie zrealizujesz umowy, Sprzedający może wystąpić o zwrot prowizji (rabat transakcyjny). Jako Kupujący, nie jesteś z tego tytułu obarczany żadnymi kosztami.
Jeśli Sprzedający poprosi nas o zwrot prowizji (rabat transakcyjny) wyślemy do Ciebie e-mail, w którym poprosimy o udzielenie odpowiedzi, czy potwierdzasz powód niezrealizowania umowy podany przez sprzedającego. Wystarczy, że klikniesz TAK lub NIE w treści wiadomości. Masz na to 7 dni.
Prześlij nam potwierdzenie wpłaty, jeśli Sprzedający po przyznaniu zwrotu prowizji (rabatu transakcyjnego) otrzymał od Ciebie zapłatę za przedmiot.