Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Poznaj warunki ubezpieczenia dla przedmiotów z kategorii RTV i AGD. Przygotowaliśmy dla Ciebie te informacje w postaci pytań i odpowiedzi.
- Gdzie znajdę Ogólne Warunki Ubezpieczenia dla przedmiotów z kategorii RTV i AGD?
- Gdzie jest świadczona ochrona w ramach ubezpieczenia?
- Czy mogę wybrać okres trwania ubezpieczenia?
- Chcę zapytać o szczegóły polisy, gdzie mogę to zrobić?
- Jakie są dostępne warianty ubezpieczenia sprzętu RTV i AGD?
- Kiedy rozpoczyna się ochrona w ramach ubezpieczenia sprzętu RTV i AGD?
- Jaka jest minimalna i maksymalna cena przedmiotu, dla którego mogę dokupić ubezpieczenie?
- Do jakiej kwoty - w ramach ubezpieczenia sprzętu RTV i AGD - odpowiada PZU?
- Jak zgłosić szkodę sprzętu RTV i AGD?
- Mam konto Junior, czy mogę kupić przedmiot z ubezpieczeniem?
- Czy mogę zrezygnować z ubezpieczenia?
Gdzie znajdę Ogólne Warunki Ubezpieczenia dla przedmiotów z kategorii RTV i AGD?
Zakres ochrony w ramach ubezpieczenia sprawdzisz w dokumencie Ogólne Warunki Ubezpieczenia (OWU) który zawsze znajdziesz:
- przed zakupem - na stronie oferty, w części Usługi dodatkowe, po kliknięciu w [Ubezpieczenia (porównaj pakiety)]
- podczas zakupu ubezpieczenia - w oknie wyboru pakietu ubezpieczenia oraz w formularzu polisy
- po zakupie - w e-mailu od PZU, w którym otrzymasz także szczegółowe informacje dotyczące zakupionej polisy.
Gdzie jest świadczona ochrona w ramach ubezpieczenia?
Ubezpieczyciel świadczy ochronę na terenie Polski.
Czy mogę wybrać okres trwania ubezpieczenia?
Nie. Okres ochrony w ramach ubezpieczenia jest określony z góry i w przypadku sprzętu RTV i AGD, w Wariancie I - Podstawowym - wynosi 36 miesięcy po gwarancji producenta, w pozostałych Wariantach - 60 miesięcy.
Chcę zapytać o szczegóły polisy, gdzie mogę to zrobić?
Zadzwoń na specjalną infolinię PZU dla Klientów Allegro: 801 402 204 (czynna w dni powszednie, w godzinach 8:00 - 18:00).
Jakie są dostępne warianty ubezpieczenia sprzętu RTV i AGD?
- Wariant I - awaria po gwarancji producenta
- Wariant II - awaria po gwarancji producenta, uszkodzenie, dewastacja, zalanie, zniszczenie
- Wariant III - awaria po gwarancji producenta, uszkodzenie, dewastacja, zalanie, zniszczenie, kradzież, kradzież z włamaniem, rabunek
Kiedy rozpoczyna się ochrona w ramach ubezpieczenia sprzętu RTV i AGD?
Ochrona w ramach ubezpieczenia RTV i AGD w wariancie obejmującym: zniszczenia, uszkodzenia, dewastacje, zalania, utratę, rozpoczyna się od następnego dnia po zawarciu umowy i po opłaceniu składki. Natomiast w przypadku ryzyka awarii po gwarancji producenta, od następnego dnia po zakończeniu gwarancji producenta.
Jaka jest minimalna i maksymalna cena przedmiotu, dla którego mogę dokupić ubezpieczenie?
W przypadku produktów z kategorii RTV i AGD minimalna cena przedmiotu to 400 zł a maksymalna - 10 000 zł.
Do jakiej kwoty - w ramach ubezpieczenia sprzętu RTV i AGD - odpowiada PZU?
Do sumy ubezpieczenia, a więc górnej granicy odpowiedzialności PZU. W każdym z wariantów jest to cena urządzenia, określona w dowodzie zakupu. Suma ubezpieczenia wskazana jest na umowie ubezpieczenia (czyli na polisie).
Jak zgłosić szkodę sprzętu RTV i AGD?
Zadzwoń na specjalną infolinię PZU dla Klientów Allegro: 801 402 204 (czynna w dni powszednie, w godzinach 8:00 - 18:00). Podaj niezbędne informacje, w tym numer polisy. Następnie konsultant PZU umówi wizytę serwisanta.
Mam konto Junior, czy mogę kupić przedmiot z ubezpieczeniem?
Nie możesz kupić przedmiotu z ubezpieczeniem, ponieważ Ubezpieczającym musi być osoba pełnoletnia.
Czy mogę zrezygnować z ubezpieczenia?
Możesz odstąpić od umowy ubezpieczenia w ciągu 30 dni od momentu jej zawarcia, otrzymasz zwrot składki proporcjonalnie do liczby dni świadczonej ochrony.
Możesz również w dowolnym momencie zrezygnować z ubezpieczenia. Otrzymasz zwrot składki proporcjonalnie do liczby dni świadczonej ochrony.
Aby odstąpić od umowy ubezpieczenia lub wypowiedzieć umowę, skontaktuj się z PZU:
- e-mailowo - kontakt@pzu.pl
- telefonicznie 801 402 204 - w godzinach 8:00 - 18:00
- lub odwiedź dowolną placówkę PZU
Jeśli masz pytania o warunki ubezpieczenia, których nie zamieściliśmy na stronie, skontatkuj się z PZU za pośrednictwem specjalnej infolinii dla Klientów Allegro: 801 402 204 - czynna w dni powszednie, w godzinach 8:00 - 18:00.