Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościInformacje o powodach blokady Twojego konta znajdziesz w wiadomości e-mail, którą wysyłamy w momencie nałożenia blokady. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, napisz do nas.
W czasie, gdy konto jest zawieszone, masz dostęp jedynie do tych funkcji serwisu, które mogą Ci pomóc zrealizować umowy dotyczące ofert zakończonych przed zawieszeniem, skontaktować się z kontrahentami oraz uregulować należności wobec Allegro.
Narzędzia, do których masz dostęp z zawieszonym kontem
- Moje Allegro – zarządzanie zakończonymi transakcjami,
- historia rachunków i wpłata należności w zakładce Rachunki,
- procedura zwrotu prowizji w zakładce Zwroty prowizji (rabaty),
- dane Kupujących i Sprzedających,
- zapłata i odbiór wpłat przez Allegro Finanse (oprócz zatwierdzania wpłaty i dokonania wypłaty środków),
- formularz kontaktowy,
- wsparcie pozakupowe w zakładce Lista dyskusji.
Z zawieszonym kontem nie możesz
- składać ofert kupna,
- wystawiać przedmiotów na sprzedaż,
- wystawiać oceny Sprzedającemu,
- kontaktować się z innymi Klientami serwisu przez formularz.
Blokada sprzedaży
Na konto możemy założyć też blokadę sprzedaży. W jej trakcie:
- nie usuniemy Twoich trwających ofert,
- nie wznowimy ofert - zrobisz to ręcznie, gdy zdejmiemy blokadę,
- Twoje oferty do wyczerpania przedmiotów, dla których powinna zostać pobrana opłata za kolejne 30 dni, zostaną zakończone,
- nie wystawisz nowych ofert.
Nadal możesz kupować, jednak nie skontaktujesz się ze swoim kontrahentem za pomocą opcji [Pytanie do sprzedającego]. Jeśli korzystasz z Menedżera sprzedaży, podczas blokady sprzedaży oferty nie będą się wznawiać, a po jej zdjęciu konieczne będzie ponowne, ręczne ich wystawienie.
W przypadku wyjątkowo poważnego naruszenia zasad blokujemy całkowicie możliwość zalogowania się do Allegro, a w specjalnych przypadkach ograniczamy dostęp z danego komputera / numeru IP.
Po zawieszeniu konta nie możesz zarejestrować się ponownie bez naszej zgody. Aby uzyskać więcej informacji o powodach zawieszenia konta, odpowiedz na nasz e-mail z tą informacją. Rozwiązanie umowy z serwisem nie oznacza, że możesz założyć kolejne konto, jeśli nie wyjaśnisz powodów blokady na poprzednim.