Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościFirmy, które spełniają kryteria, otrzymują od nas wiadomość e-mail z zaproszeniem do skorzystania z oferty.
Możliwość otrzymania kredytu w rachunku bieżącym lub pożyczki sprawdzisz również w zakładce Kredyt w rachunku bieżącym.
Wnioski o kredyt oraz o pożyczkę są podobne, jednak nieco różnią się od siebie. Poniżej znajdziesz instrukcje wypełniania wniosku dla obu produktów.
Kliknij na nagłówek, aby rozwinąć wybraną instrukcję.
Krok 1 - sprawdź ofertę kredytową
Przejdź do zakładki Kredyt w rachunku bieżącym. Na stronie kliknij przycisk [sprawdź, ile możesz uzyskać].
Wyświetlimy informację o maksymalnej kwocie, jaką możesz otrzymać. W części Kredyt w rachunku bieżącym kliknij [przejdź do wniosku o kredyt], aby rozpocząć jego wypełnianie.
Krok 2 - wypełnij wniosek
- W części Wysokość udzielanego kredytu wpisz kwotę kredytu, jaką chcesz uzyskać. O ostatecznej wysokości udzielonego kredytu zadecyduje bank.
- Dane firmy wypełnimy automatycznie, na podstawie Twoich danych z ustawień Allegro.
- Następnie wpisz adres oraz informacje o firmie. Niezbędny będzie między innymi kod PKD. Jeśli go nie pamiętasz, kliknij [wyszukaj z listy PKD] i skorzystaj z wyszukiwarki. Wybierz takie PKD, jakie zostało wskazane w CEDiG, podczas rejestracji firmy.
- W kolejnych sekcjach podaj dane wnioskodawcy, adres, dane kontaktowe i dodatkowe informacje.
Krok 3 - zaznacz zgody i przejdź do podsumowania
Abyśmy mogli przekazać Twój wniosek do banku, konieczne są Twoje zgody i oświadczenia. Zapoznaj się z ich treścią i zaznacz je. Następnie kliknij przycisk [przejdź do podsumowania].
Krok 4 - sprawdź poprawność danych i wyślij wniosek
Na stronie podsumowania znajdziesz wszystkie podane przez Ciebie informacje. Sprawdź ich poprawność. Jeśli chcesz coś poprawić, wybierz [zmień] przy danej sekcji i wprowadź odpowiednie zmiany. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij [złóż wniosek].
Krok 5 - sprawdź status wniosku i dalsze wskazówki
Na stronie z potwierdzeniem kliknij [sprawdź status wniosku]. Pojawi się informacja, czy otrzymasz kredyt oraz wskazówki jak podpisać umowę.
Jeśli decyzja jest pozytywna i posiadasz konto firmowe w mBanku (zarejestrowane na te same dane, jak we wniosku), zaloguj się do niego i dokończ proces przez internet.
Jeśli nie posiadasz konta w mBanku, możesz:
- zamówić kuriera, który dostarczy Ci dokumenty wraz z umową,
- podpisać umowę w wybranej przez Ciebie placówce.
Informacje otrzymasz również e-mailem.
Krok 1 - sprawdź ofertę kredytową
Przejdź do zakładki. Na stronie kliknij przycisk [sprawdź, ile możesz uzyskać].
Wyświetlimy informację o maksymalnej kwocie, jaką możesz otrzymać. W części Pożyczka dla firm kliknij [przejdź do wniosku o pożyczkę], aby rozpocząć jego wypełnianie.
Krok 2 - wypełnij wniosek
- W części Dane dotyczące pożyczki wpisz kwotę pożyczki, jaką chcesz uzyskać. O ostatecznej wysokości udzielonej pożyczki zadecyduje bank - poznasz ją, zanim podpiszesz umowę.
- Wskaż dogodny dla Ciebie okres kredytowania, czyli liczbę rat. Zobaczysz informację o wysokości raty i całkowitej kwocie do spłaty, uwzględniającej oprocentowanie.
- Podaj numer rachunku bankowego, na który mają trafić pieniądze.
Wybierz też dzień spłaty. To dzień miesiąca, do którego zobowiązujesz się spłacać każdą ratę pożyczki.
Dane firmy wypełnimy automatycznie, na podstawie Twoich danych z ustawień Allegro. Potrzebny będzie też Regon - jeśli go nie pamiętasz, skorzystaj z przycisku [wyszukaj regon].
Następnie wpisz adres oraz informacje o firmie. Niezbędny będzie między innymi kod PKD. Jeśli go nie pamiętasz, kliknij [wyszukaj z listy PKD] i skorzystaj z wyszukiwarki. Wybierz takie PKD, jakie zostało wskazane w CEDiG, podczas rejestracji firmy.
W kolejnych częściach podaj dane wnioskodawcy, adres, dane kontaktowe i dodatkowe informacje.
Krok 3 - zaznacz zgody i przejdź do podsumowania
Abyśmy mogli przekazać Twój wniosek do banku, konieczne są Twoje zgody i oświadczenia. Zapoznaj się z ich treścią i zaznacz je. Następnie kliknij przycisk [przejdź do podsumowania].
Krok 4 - sprawdź poprawność danych i wyślij wniosek
Na stronie podsumowania znajdziesz wszystkie podane przez Ciebie informacje. Sprawdź ich poprawność. Jeśli chcesz coś poprawić, kliknij [zmień] przy danej sekcji i wprowadź odpowiednie zmiany. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij [wyślij wniosek].
Krok 5 - sprawdź status wniosku i dalsze wskazówki
Na stronie z potwierdzeniem kliknij [sprawdź status wniosku].
Pojawi się informacja, czy otrzymasz pożyczkę oraz wskazówki jak podpisać umowę.
- Jeśli decyzja jest pozytywna i posiadasz konto firmowe w mBanku (zarejestrowane na te same dane, jak we wniosku), zaloguj się do niego i dokończ proces przez internet.
- Jeśli nie posiadasz konta w mBanku, potwierdź swoją tożsamość - wykonaj przelew weryfikacyjny z Twojego osobistego konta na rachunek banku. Wystarczy, że ze swojego konta przelejesz 1 zł na dane wskazane po wypełnieniu wniosku (bank zwróci Ci tę złotówkę po weryfikacji). Po weryfikacji otrzymasz dane logowania do serwisu, w którym internetowo podpiszesz umowę o pożyczkę. Jeśli z jakiegoś powodu weryfikacja online się nie powiedzie, pracownik banku telefonicznie zaprosi Cię do wybranej przez Ciebie placówki i tam podpiszesz umowę. Możesz też zamówić kuriera, który dostarczy Ci dokumenty wraz z umową.
Niezbędne informacje otrzymasz również e-mailem po wysłaniu wniosku.