Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościW kwalifikacjach do programu Super Sprzedawca w 2019 roku dodamy nowy warunek: “śledzenie przesyłki”. Szczegóły tej zmiany ogłosimy w Aktualnościach.
Jak liczymy warunek “śledzenie przesyłki”
Sprawdzamy procentowy udział zamówień, w których udostępniasz Kupującym numer do śledzenia paczki. Numer powinien zostać udostępniony w deklarowanym przez Ciebie czasie wysyłki. Docelowo zależy nam na tym, by było to 100% Twoich zamówień.
Już teraz możesz sprawdzić, dla ilu Twoich zamówień kupujący otrzymał numer przesyłki w terminie. Dane znajdziesz w zakładce Super Sprzedawca.
Dodatkowe informacje
- Nie liczymy zamówień, w których Kupujący wybrał metodę dostawy, której nie można śledzić:
- list ekonomiczny
- list priorytetowy
- odbiór osobisty
- odbiór osobisty po przedpłacie
- przesyłka elektroniczna (e-mail)
- Jeśli zamówienie składało się z kilku ofert, jako wiążący czas realizacji bierzemy najdłuższy z nich.
- Czas na dodanie numeru przesyłki rozpoczyna się w momencie opłacenia zamówienia, chyba że dla zamówienia wybrano platność za pobraniem. W przypadku pobrań liczymy czas na dodanie numeru od momentu zakupu.
- Liczenie zadeklarowanego czasu wysyłki wstrzymujemy w soboty, niedziele i święta.
- Spełnienie warunku sprawdzamy w momencie, gdy minie zadeklarowany czas wysyłki.
Sprawdź jak dodać numer przesyłki i dlaczego warto to zrobić.