Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościNarzędzie dostępne tylko dla użytkowników z kontem VIP.
Oddajemy w Twoje ręce narzędzie do tworzenia kampanii z kuponami rabatowymi. Dzięki niemu przypomnisz o sobie Kupującym którzy robili już u Ciebie zakupy, wynagrodzisz im wcześniejsze transakcje, jak również zachęcisz do zakupów u siebie w innych kategoriach na Allegro.
Jak stworzyć kampanię?
Aby utworzyć nową kampanię kuponową zaloguj się i przejdź pod ten adres, następnie kliknij Dodaj Kampanię:
Formularz, który zobaczysz, składa się z dwóch głównych części: definicji kuponu rabatowego oraz definicji grupy kupujących, która otrzyma kupon.
Na początku uzupełnij szczegółowe warunki kuponu:
- określ wartość pojedynczego kuponu (min. 5zł),
- termin ważności (3, 7, 14, lub 60 dni),
- zakres obowiązywania kuponu – wszystkie oferty lub kategorię, w której klient będzie mógł skorzystać z kuponu,
- minimalną kwotę zakupu, od której kupon będzie dostępny (minimalna kwota zakupu to przynajmniej dwukrotna wartość kuponu).
W kolejnym kroku doprecyzuj odbiorców swojej kampanii:
- określ, czy kupony mają otrzymać wszyscy Twoi wcześniejsi klienci, czy tylko ci, którzy kupili produkt w danej kategorii,
- możesz zawęzić akcję do kupujących z określonego czasu (rok, pół roku, miesiąc, tydzień),
- minimalna kwota zakupu (warunek opcjonalny).
Gdy przejdziesz do Podsumowania w trybie odczytu zobaczysz szczegółowe informacje na temat tworzonej kampanii oraz dwie dodatkowe, bardzo ważne informacje:
- w sekcji Odbiorcy kampanii wyświetlimy liczbę osób, które spełniają utworzone kryteria i otrzymają kupon,
- na podstawie Twoich ustawień przygotujemy regulamin kampanii. Możesz go przeczytać po kliknięciu w link.
Jeśli nie masz zastrzeżeń – kliknij w Utwórz kampanię, w ten sposób wygenerujesz kampanię kuponową. Po tym jak utworzysz kampanię, nie możesz jej anulować.
Kupony przygotujemy do dystrybucji zawsze na trzeci dzień od momentu wygenerowania kampanii, co oznacza, że np. kampania, która startuje w poniedziałek powinna zostać zdefiniowana najpóźniej w piątek. Kampania zawsze rozpoczyna się o godzinie 00:00:00 i kończy się o 23:59:59.
W jaki sposób kupujący dowiedzą się o kuponach?
Przygotowane kupony będą widoczne w następujących miejscach:
- zakładka Moje Kupony na komputerze,
- zakładka Monety i kupony > Kupony w aplikacji mobilnej Allegro,
- w formularzu dostawy i płatności podczas zakupu koszykiem, zarówno na komputerze, jak i w aplikacji mobilnej (jeśli zakup spełnia warunki wykorzystania kuponu, np. zakupy od danego Sprzedającego i w danej kategorii etc.).
Dodatkowo, jeśli kupujący wyraził wcześniej zgodę na powiadomienia w zakładce Moje Kupony na komputerze - otrzyma również maila informującego o przyznaniu kuponu.
Jak mogę sprawdzić ile kuponów zostało już użytych?
Na stronie Kampanii kuponowych sprawdzisz utworzone przez Ciebie kampanie – zarówno te trwające, jak i zakończone. Pod nazwą każdej kampanii znajdziesz czas obowiązywania kuponów oraz 4 kolumny:
- rozdane kupony – liczba utworzonych kuponów,
- wykorzystane kupony - suma kuponów wykorzystanych przez Twoich klientów,
- planowany budżet – łączny koszt wszystkich kuponów w ramach danej kampanii,
- wykorzystany budżet – sumaryczny koszt wykorzystanych kuponów.
Po kliknięciu w Szczegóły kampanii sprawdzisz identyfikator kampanii oraz szczegółowe warunki kuponu: nominał oraz czas obowiązywania.