Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Wprowadziliśmy nowe powody rozpoczęcia Dyskusji oraz składania wniosku o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących (POK).
Dotychczasowe powody – zarówno Dyskusji, jak i w POK – zastąpiliśmy nowymi. Są bardziej szczegółowe i przez to lepiej dopasowane do konkretnej sytuacji. Dzięki temu kupujący i sprzedający będą mogli szybciej wyjaśnić ewentualne nieporozumienia.
Lista nowych powodów rozpoczęcia Dyskusji i wniosków o rekompensatę POK
- Nie otrzymałem produktu
- Zamówienie jest niekompletne
- Brak dowodu zakupu, instrukcji lub gwarancji
- Brak produktu w przesyłce
- Brak elementu produktu (np. śrubki)
- Problem z produktem
- Produkt i paczka uszkodzona (w transporcie)
- Produkt uszkodzony, ale paczka jest cała
- Wada wykryta podczas używania
- Niezgodny z opisem
- Problem z odstąpieniem/ anulowaniem zakupu
- Sprzedający nie chce przyjąć zwrotu
- Brak zwrotu wpłaty
- Brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu.