Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Sprawdź, co przygotowujemy
Od kiedy: 22 marca 2022
Od kiedy: 4 kwietnia 2022
- Zagraniczne metody dostawy udostępnisz wyłącznie na koncie firmowym
- Wprowadzimy maksymalne ceny dostawy z Polski za granicę, aby oferta wyświetlała się zagranicznym klientom
- Wystawisz swoje oferty również w języku angielskim
- Jeśli utworzysz konto po 3 kwietnia, aktywujesz je w pełni tylko szybką wpłatą lub przelewem
- Na Allegro Lokalnie wystawisz ogłoszenie w kategorii Nieruchomości
- Zaktualizujemy zasady regulaminu dotyczące sprzedaży produktów inwestycyjnych i złotych monet kolekcjonerskich na Allegro Lokalnie
- Aby przekształcić konto zwykłe w konto firmowe – przejdziesz nowy proces weryfikacji
- Doprecyzujemy, co się stanie z Twoimi ofertami po wypowiedzeniu umowy
Od kiedy: 19 kwietnia 2022
Od kiedy: 16 maja 2022
Od kiedy: 16 czerwca 2022
Przypomnienie: Wprowadzimy zmiany w panelu Jakość mojej sprzedaży
Od kiedy: 22 marca
Tak jak zapowiadaliśmy, od 14 lutego 2022 w panelu Jakość mojej sprzedaży widzisz swoje wyniki dla 5 nowych miar:
- Oferty z godziną wysyłki tego samego dnia
- Późna godzina wysyłki tego samego dnia
- Szybkie zwroty wpłat do klientów
- Wnioski POK złożone po dostarczeniu przesyłki
- Nierozwiązane Dyskusje po dostarczeniu przesyłki.
Tych punktów nie uwzględniamy jeszcze w Twoim ogólnym wyniku jakości sprzedaży. Zaczniemy to robić od 22 marca 2022.
Co jeszcze zmienimy
22 marca 2022 z panelu Jakość mojej sprzedaży usuniemy miarę Konto firmowe.
Tego dnia zmienimy również sposób, w jaki liczymy punkty dla miary Numery przesyłek uzupełnione w terminie. Punkty zdobędziesz, jeśli procent zamówień z uzupełnionym w terminie numerem przesyłki przekroczy 68%:
- za każdy 1% powyżej 68% – dostaniesz 1 punkt
- za każdy 1% poniżej 68% – odejmiemy 4 punkty.
Maksymalnie uzyskasz 30 punktów za 98% numerów przesyłek uzupełnionych na czas.
Więcej informacji o nowych miarach w panelu Jakość mojej sprzedaży znajdziesz w Aktualnościach.
Zagraniczne metody dostawy udostępnisz wyłącznie na koncie firmowym
Od kiedy: 4 kwietnia 2022
Jak jest teraz
W swoich ofertach możesz udostępniać zagraniczne metody dostawy – niezależnie od tego, czy masz konto zwykłe czy firmowe. Jeśli korzystasz z tej opcji, to między innymi:
- tłumaczymy Twoje oferty kupującym, którzy mają ustawiony język angielski na swoim koncie
- wyświetlamy Twoje oferty kupującym z krajów, do których oferujesz dostawę
- kupujący, którzy ustawią euro jako domyślną walutę na swoim koncie, widzą ceny Twoich przedmiotów w euro i mogą za nie płacić w tej walucie.
Co zmienimy
Zagraniczne metody dostawy udostępnisz w ofertach wyłącznie na koncie firmowym. Dlatego jeśli masz konto zwykłe i chcesz dalej wysyłać za granicę, zmień je na firmowe. Jeśli tego nie zrobisz, nie będziemy wyświetlać Twoich ofert kupującym, którzy zamawiają za granicę.
Cel: zapobieganie nadużyciom i względy bezpieczeństwa (artykuł 14.1 regulaminu Allegro, litery g i h).
Wprowadzimy maksymalne ceny dostawy z Polski za granicę, aby oferta wyświetlała się zagranicznym klientom
Od kiedy: 4 kwietnia 2022
Jak jest teraz
Obecnie wyświetlamy Twoje oferty klientom, których kraj dostawy jest na liście krajów, do których udostępniasz wysyłkę.
Przykład
Udostępniasz w ofercie wysyłkę do Austrii, ale do Belgii nie. Kupujący, którzy ustawili Austrię jako kraj dostawy, zobaczą Twoje oferty na liście ofert – bez względu na ustawiony przez Ciebie koszt takiej wysyłki. Kupującym z ustawioną dostawą do Belgii nie wyświetlimy takiej oferty na liście ofert.
Co zmienimy
Nie wyświetlimy Twoich ofert na liście ofert, jeśli cena dostawy do danego kraju przekroczy limit:
Kraj dostawy | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego |
---|---|
Austria | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 37,99 zł |
Belgia | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 39,99 zł |
Bułgaria | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 69,99 zł |
Chorwacja | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 39,99 zł |
Czechy | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 31,99 zł |
Dania | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 68,99 zł |
Estonia | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 39,99 zł |
Finlandia | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 86,99 zł |
Francja | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 69,99 zł |
Grecja | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 99,99 zł |
Hiszpania | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 79,99 zł |
Holandia | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 27,99 zł |
Irlandia | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 69,99 zł |
Litwa | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 35,99 zł |
Luksemburg | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 46,99 zł |
Łotwa | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 25,99 zł |
Niemcy | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 27,99 zł |
Portugalia | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 79,99 zł |
Rumunia | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 27,99 zł |
Słowacja | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 31,99 zł |
Słowenia | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 39,99 zł |
Szwecja | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 79,99 zł |
Węgry | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 25,99 zł |
Włochy | Maksymalny koszt dostawy dla kupującego 69,99 zł |
Maksymalne ceny zagranicznej wysyłki w ramach rozliczeń Allegro Standard
Maksymalne ceny wysyłki zagranicznej, jakie możesz ustawić w ramach metod rozliczanych sposobem Allegro Standard pozostają bez zmian. Sprawdź cennik.
Cel: zmiany w zakresie świadczonych usług (artykuł 14.1 regulaminu Allegro, litera j).
Wystawisz swoje oferty również w języku angielskim
Od kiedy: 4 kwietnia 2022
Jak jest teraz
Obecnie wymagamy, aby opis i tytuł oferty były w języku polskim. Automatycznie tłumaczymy te oferty na język angielski dla zagranicznych kupujących.
Co zmienimy
Od 4 kwietnia, jeśli wystawiasz ofertę przez API, wybierzesz język – na początek polski lub angielski – w którym chcesz ją utworzyć.
Jeśli wystawisz ofertę w języku angielskim, przetłumaczymy ją automatycznie na język polski dla kupujących, którzy ustawili ten język na swoim koncie.
Z tej opcji skorzystasz zarówno na koncie firmowym, jak i zwykłym.
Co planujemy
Pod koniec maja udostępnimy tę funkcję również przy wystawianiu ofert z pliku oraz przez formularz.
W przyszłości dodasz też opisy i tytuły ofert w innych językach. O szczegółach dowiesz się w Aktualnościach.
Cel: usprawnienie działania serwisu i obsługi użytkowników (artykuł 14.1 Regulaminu Allegro, litera d).
Jeśli utworzysz konto po 3 kwietnia, aktywujesz je w pełni tylko szybką wpłatą lub przelewem
Od kiedy: 4 kwietnia 2022
Jak jest teraz
Gdy rejestrujesz konto zwykłe i chcesz korzystać ze wszystkich jego funkcji – na przykład wystawiać przedmioty na sprzedaż – musisz je w pełni aktywować.
Możesz zrobić to na 3 sposoby:
- szybka wpłata online
- przelew elektroniczny
- aktywacja podczas zapłaty za przedmiot.
Więcej na ten temat przeczytasz w tym artykule.
Co zmienimy
Jeśli utworzysz konto zwykłe 4 kwietnia lub później, aktywujesz je na 2 sposoby: szybką wpłatą online lub przelewem.
Co pozostaje bez zmian
Jeśli chcesz w pełni aktywować konto utworzone przed 4 kwietnia – możesz nadal skorzystać ze wszystkich trzech sposobów.
Cel: zapobieganie nadużyciom, względy bezpieczeństwa i zmiany w zakresie świadczonych usług, w tym wprowadzanie nowych (artykuł 14.1 regulaminu Allegro, litery g, h i j).
Na Allegro Lokalnie wystawisz ogłoszenie w kategorii Nieruchomości
Od kiedy: 4 kwietnia 2022
Co zmienimy
Jeśli masz konto zwykłe lub firmowe, na Allegro Lokalnie dodasz ogłoszenie w kategorii Nieruchomości. W zależności od wybranego pakietu, wyświetlimy je też na Allegro. Dzięki temu łatwiej dotrzesz do klientów zainteresowanych Twoją ofertą.
W formularzu wystawiania określisz między innymi Rynek: Pierwotny lub Wtórny oraz Stan wykończenia: Gotowe do zamieszkania, Stan deweloperski lub Do remontu.
W przyszłości wystawisz ogłoszenie w tej kategorii również w naszej aplikacji mobilnej.
Ile to kosztuje
Opłaty za wystawienie będą się różnić w zależności od rodzaju konta oraz pakietu, który wybierzesz:
- Podstawowy – ogłoszenie widoczne przez 30 dni na Allegro Lokalnie
- Optymalny – ogłoszenie widoczne przez 30 dni na Allegro Lokalnie i Allegro.
Sprawdź opłaty w tabeli.
Rodzaj konta | Kategorie | Nazwa pakietu | Ile trwa pakiet | Cena pakietu | Cena za Wyróżnienie w pakiecie |
---|---|---|---|---|---|
zwykłe | Kategorie Sprzedaż |
Nazwa pakietu Podstawowy |
Ile trwa pakiet 30 dni |
Cena pakietu 4,90 zł |
Cena za Wyróżnienie w pakiecie 4,90 zł |
zwykłe | Kategorie Sprzedaż |
Nazwa pakietu Optymalny |
Ile trwa pakiet 30 dni |
Cena pakietu 5,90 zł |
Cena za Wyróżnienie w pakiecie 13,90 zł |
zwykłe | Kategorie Wynajem |
Nazwa pakietu Podstawowy |
Ile trwa pakiet 30 dni |
Cena pakietu 0 zł |
Cena za Wyróżnienie w pakiecie 4,90 zł |
zwykłe | Kategorie Wynajem |
Nazwa pakietu Optymalny |
Ile trwa pakiet 30 dni |
Cena pakietu 0 zł |
Cena za Wyróżnienie w pakiecie 13,90 zł |
firmowe | Kategorie Sprzedaż / Wynajem |
Nazwa pakietu Podstawowy |
Ile trwa pakiet 30 dni |
Cena pakietu 40 zł |
Cena za Wyróżnienie w pakiecie 20 zł |
firmowe | Kategorie Sprzedaż / Wynajem |
Nazwa pakietu Optymalny |
Ile trwa pakiet 30 dni |
Cena pakietu 60 zł |
Cena za Wyróżnienie w pakiecie 100 zł |
Dowiedz się więcej o Allegro Lokalnie.
Cel: usprawnienie działania serwisu i obsługi użytkowników (artykuł 14.1 regulaminu Allegro, litera d).
Zaktualizujemy zasady regulaminu dotyczące sprzedaży produktów inwestycyjnych i złotych monet kolekcjonerskich na Allegro Lokalnie
Od kiedy: 4 kwietnia 2022
Przedmioty w kategoriach Złote monety kolekcjonerskie i Produkty inwestycyjne możesz wystawiać tylko na Allegro.pl z konta zwykłego i firmowego, jeśli spełnisz warunki, o których piszemy w regulaminie. Więcej na ich temat dowiesz się z tego artykułu.
Zaktualizujemy regulamin, by zgadzał się z rzeczywistością.
Cel: zapobieganie nadużyciom i względy bezpieczeństwa (artykuł 14.1 regulaminu Allegro, litery g i h).
Aby przekształcić konto zwykłe w konto firmowe – przejdziesz nowy proces weryfikacji
Od kiedy: 4 kwietnia 2022
Jak jest teraz
Jeśli chcesz przekształcić konto zwykłe na konto firmowe, zrobisz to wyłącznie, gdy prowadzisz:
- jednoosobową działalność gospodarczą
- firmę jako pion w inkubatorach przedsiębiorczości
- jednoosobową spółkę z o.o., która należy do Ciebie.
Szczegółowy opis procesu znajdziesz w tym artykule.
Co zmienimy
Gdy będziesz przekształcać konto zwykłe w konto firmowe – od 4 kwietnia przejdziesz proces weryfikacji nowym sposobem.
Dodatkowo nie przekształcisz konta, jeśli:
- masz konto Junior
- jesteś członkiem Allegro Family
- masz aktywną usługę Allegro Pay.
Cel: usprawnienie działania serwisu i obsługi użytkowników, zapobieganie nadużyciom i zmiany redakcyjne (artykuł 14.1 regulaminu Allegro, litery d, g i k).
Doprecyzujemy, co się stanie z Twoimi ofertami po wypowiedzeniu umowy
Od kiedy: 4 kwietnia 2022
Gdy zdecydujesz się rozwiązać umowę na swoim koncie, usuniemy Twoje wystawione oferty w ciągu 7 dni od wypowiedzenia umowy. Doprecyzujemy w regulaminie, że dotyczy to wszystkich Twoich aktualnie trwających ofert. Te oferty, które zakończyły się przed wypowiedzeniem umowy, możemy przenieść do Archiwum Allegro.
Dowiedz się więcej o Archiwum Allegro.
Cel: zmiana redakcyjna (artykuł 14.1 Regulaminu Allegro, litera k).
Zmienimy minimalną stawkę prowizji dla kont firmowych i wysokość prowizji w wybranych kategoriach
Od kiedy: 19 kwietnia 2022
0,30 zł – tyle wyniesie minimalna stawka prowizji w podkategoriach:
- Części i akcesoria w ramach podkategorii Instrumenty
- Kolekcjonerskie w ramach podkategorii Karciane
- Akcesoria w ramach podkategorii Towarzyskie
- Domowa apteczka.
Co jeszcze zmienimy
W formularzu wystawienia połączymy wybrane kategorie, w których wystawiasz ten sam asortyment. To oznacza, że w ich przypadku w formularzu wystawiania wybierzesz tylko jedną kategorię. Dla kupujących nic się nie zmieni. Zobaczą Twoją ofertę w kilku kategoriach – tak, jak do tej pory. Zmiana ta wpłynie na wysokość prowizji.
Jeśli sprzedajesz na koncie firmowym, 19 kwietnia 2022 nowe stawki prowizji naliczymy we wszystkich Twoich ofertach – także w trwających, wystawionych przed tym dniem. Sprawdź nowe stawki w połączonych kategoriach.
Jeżeli sprzedajesz na koncie zwykłym, nowe stawki prowizji naliczymy w ofertach wystawionych od 19 kwietnia 2022. Stawki pozostaną bez zmian w ofertach wystawionych przed tym dniem. Sprawdź nowe stawki w połączonych kategoriach.
Zasilisz Allegro Finanse konkretną kwotą, by szybciej zlecić zwroty wpłat kupującym
Od kiedy: 16 maja 2022
Jak jest teraz
W zakładce Środki i historia operacji możesz ustawić sposób wypłaty z Allegro Finanse: na żądanie lub automatycznie. Niezależnie od tych ustawień wypłacasz na swoje konto wszystkie zgromadzone pieniądze.
Rezerwacja kwoty w Allegro Finanse
Wkrótce część sprzedających będzie mogła ustawić i zarezerwować dowolną kwotę, która zostanie na Allegro Finanse po wypłacie. Jeśli włączysz tę opcję – pozostawione pieniądze możesz przeznaczyć na zwroty wpłat. Więcej na ten temat przeczytasz wkrótce w Aktualnościach.
Gdy kupujący zwróci zakupiony u Ciebie przedmiot, a Ty chcesz zwrócić mu pieniądze przez Allegro Finanse – może się zdarzyć, że nie masz wystarczająco dużo pieniędzy, by to zrobić. Dopóki nie wpłyną pieniądze z bieżących zakupów od innych kupujących, nie możesz obsłużyć takiego zwrotu, a kupujący dłużej czeka na swoje pieniądze.
Co zmienimy
Samodzielnie zasilisz Allegro Finanse kwotą na potrzeby konkretnego zwrotu wpłaty. Dzięki temu szybciej obsłużysz taki zwrot, a kupujący szybciej dostanie z powrotem swoje pieniądze.
Jeżeli w międzyczasie na Allegro Finanse wpłyną pieniądze z bieżącej sprzedaży – wykorzystamy je na zwrot, a Tobie zwrócimy przeznaczoną na niego wpłatę.
Przykład
Wypłatę z Allegro Finanse masz ustawioną na każdy wtorek na 10:00. Około 11:00 kurier przywozi Ci przesyłkę ze zwrotem od kupującego. Sprawdzasz przesyłkę i chcesz zwrócić wpłatę kupującemu, jednak Twoje środki wynoszą 0 zł. Zasilasz Allegro Finanse dokładnie taką kwotą, jak jest potrzebna na zwrot i zlecasz go.
Więcej informacji o nowej opcji – w tym szczegółowy opis, jak zasilić Allegro Finanse na konkretny zwrot – znajdziesz niedługo w Aktualnościach.
Cel: usprawnienie działania serwisu i obsługi użytkowników (artykuł 14.1 regulaminu Allegro, litera d).
Zdefiniujemy wartości, które możesz wybrać w parametrze Stan
Od kiedy: 16 czerwca 2022
Jak jest teraz
Gdy wystawiasz ofertę, możesz określić parametr Stan. W ten sposób dajesz znać kupującym o stanie produktu z oferty. W zależności od kategorii, w której wystawiasz ofertę, w parametrze Stan możesz wybrać różne wartości – na przykład Nowy, Używany czy Powystawowy.
Wartości, które aktualnie możesz wybrać w parametrze Stan, nie mają definicji. Dlatego część sprzedających może mieć problem z poprawnym określeniem stanu produktu z oferty.
Co zmienimy
Aby ułatwić wybór poprawnych wartości w parametrze Stan, dodamy do regulaminu ich definicję. Dzięki temu kupujący będą mieli pewność, jaki dokładnie produkt sprzedajesz.
Poniżej znajdziesz uproszczone definicje. Pełną ich treść przeczytasz w pliku ze zmianami, który załączamy na końcu.
Nowy – ta wartość określa produkt całkowicie nowy, czyli nieużywany, nieotwarty, nieprzepakowany i nieuszkodzony. Musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu i mieć nieuszkodzone oznaczenia producenta – na przykład metki przy ubraniach. Produkt ten nie może mieć śladów użytkowania.
Nowy z defektem – ta wartość określa produkt całkowicie nowy, nieużywany, nieotwarty i nieprzepakowany, ale uszkodzony. Uszkodzenie to nie wpływa jednak na użytkowanie produktu. Produkt określony jako Nowy z defektem powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu i mieć nieuszkodzone oznaczenia producenta – na przykład metki przy ubraniach.
Używany – ta wartość określa produkt, który był wcześniej używany. Może mieć ślady użytkowania, ale jest w pełni sprawny i działa zgodnie z przeznaczeniem. Produkt określony jako Używany może nie mieć niektórych części lub akcesoriów – na przykład śrub (w przypadku mebli).
Bieżnikowany – wartość, która określa wyłącznie stan opon. Dotyczy tych opon, które zostały zregenerowane – mają nową warstwę bieżnika. Opony te nie są uszkodzone i nie mają więcej niż 5 lat. Muszą być sprawdzone przy pomocy prób ciśnieniowych.
Odnowiony przez producenta – ta wartość określa produkt, który ma minimalne ślady użytkowania lub nie ma ich wcale. Produkt ten został profesjonalnie sprawdzony, wyczyszczony i odnowiony przez producenta lub dystrybutora i spełnia wymagania opisane w specyfikacji. Produkt jest w nowym lub zastępczym opakowaniu. Ma oryginalne lub nowe akcesoria.
Odnowiony przez sprzedawcę, Regenerowany lub Po renowacji – każda z tych wartości określa produkt, który został przywrócony do stanu użytkowego. Jest to produkt sprawdzony, wyczyszczony, naprawiony i w pełni sprawny. Ma minimalne ślady użytkowania lub nie ma ich wcale. Może (ale nie musi) być sprzedawany w oryginalnym opakowaniu. Ma oryginalne lub nowe akcesoria.
Powystawowy – ta wartość określa produkt, który może nie mieć oryginalnego opakowania lub opakowania ochronnego. Może być w opakowaniu zastępczym lub opakowaniu oryginalnym, które nie jest zapieczętowane. Produkt określony jako Powystawowy może mieć niewielkie ślady użytkowania, ale jest w pełni sprawny i działa zgodnie z przeznaczeniem. Ma oryginalne lub nowe akcesoria.
Otwarte opakowanie, Przepakowany lub Nowy bez metki – każda z tych wartości określa produkt, który może nie mieć oryginalnego opakowania lub opakowania ochronnego. Może być w opakowaniu zastępczym lub opakowaniu oryginalnym, które nie jest zapieczętowane. Produkt jest w dobrym stanie i ma oryginalne akcesoria. Nie jest zużyty, a ewentualne ślady użytkowania mają związek wyłącznie z jego przepakowaniem.
Po zwrocie – ta wartość określa produkt, który może nie mieć oryginalnego opakowania lub opakowania ochronnego. Może być w opakowaniu zastępczym lub opakowaniu oryginalnym, które nie jest zapieczętowane. Produkt jest w dobrym stanie i ma oryginalne akcesoria. Nie jest zużyty, a ewentualne ślady użytkowania wynikają z krótkiego czasu używania lub przepakowania.
Uszkodzony lub na części – ta wartość określa produkt lub jego element, który może nie działać zgodnie z przeznaczeniem i nie jest w pełni sprawny. Ta wartość dotyczy produktów, które są wadliwe, wymagają naprawy lub brakuje w nich podstawowych części.
Niekompletny, Niepełny komplet lub Niepełny zestaw – każda z tych wartości określa produkt, który ma minimalne ślady użytkowania lub nie ma ich wcale. Może nie być w oryginalnym opakowaniu i nie mieć elementów wchodzących w skład oryginalnego zestawu.
Z demontażu lub Po demontażu – ta wartość określa produkt zdemontowany, który ma minimalne ślady użytkowania związane między innymi z montażem, transportem czy przygotowaniem do sprzedaży. Może nie mieć oryginalnego opakowania lub opakowania ochronnego. Może być w opakowaniu zastępczym lub opakowaniu oryginalnym, które nie jest zapieczętowane.
Do renowacji – ta wartość określa produkt vintage o widocznych śladach użytkowania lub niszczenia tworzywa, które można usunąć lub naprawić. Wygląd produktu nie wpływa na jego użytkowanie. Produkt określony jako Do renowacji nie musi mieć oryginalnego opakowania.
Niewymagający renowacji – ta wartość określa produkt vintage, który nie ma bardzo widocznych oznak użytkowania lub niszczenia tworzywa. Produkt ten nie został poddany renowacji i jej nie wymaga – jego wygląd nie różni się znacząco od stanu pierwotnego. Produkt działa i można go używać zgodnie z przeznaczeniem. Nie musi mieć oryginalnego opakowania.
Zobacz zmiany w regulaminie
Zmiany w regulaminie Allegro udostępniliśmy w plikach PDF. Dodane fragmenty zaznaczyliśmy na niebiesko, a usunięte – przekreśliliśmy:
Powyższe pliki umieściliśmy na trwałym nośniku. Dzięki temu masz gwarancję, że pozostaną w niezmienionej postaci przez 10 lat. Pliki możesz zweryfikować na stronie dostawcy tej usługi.