Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Jak było do tej pory
Żeby zwrócić zamówienie, które zostało wysłane w więcej niż jednej paczce, można było samodzielnie wygenerować tylko jeden kod lub etykietę zwrotu. Żeby wygenerować więcej kodów dla darmowej opcji zwrotu, trzeba było skontaktować się z nami.
W przypadku płatnych zwrotów, nie mieliśmy możliwości wygenerowania większej ilości kodów lub etykiet.
Co zmieniliśmy
Możesz samodzielnie wygenerować dodatkowe kody lub etykiety zarówno dla płatnych, jak i darmowych zwrotów. Nie musisz już kontaktować się z nami w tej sprawie.
Jeśli zwroty są:
- darmowe – możesz wygenerować dodatkowe kody i etykiety tylko do tych zwrotów, które zgłosisz od 3 lipca
- płatne – termin ich zgłoszenia nie ma znaczenia.
Jak możesz wygenerować dodatkowe kody lub etykiety
- W formularzu zwrotu, w podsumowaniu – wystarczy, że klikniesz [Nadaj kolejną przesyłkę]:
- W zakładce Moje zakupy – przy danym zakupie wybierz Szczegóły zakupu, a następnie Rozwiń szczegóły zwrotu i kliknij [Nadaj kolejną przesyłkę]:
Dla darmowych metod zwrotu możesz wygenerować maksymalnie tyle kodów, w ilu paczkach wysłane było Twoje zamówienie.