Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Od teraz w Dyskusji dotyczącej reklamacji wybierzesz, jakiego rozwiązania oczekujesz od sprzedającego
Od 18 września jeśli otworzysz Dyskusję z powodu: problem z produktem, możesz wskazać, jakiego rozwiązania oczekujesz od sprzedającego.
Do wyboru masz cztery możliwe rozwiązania:
- naprawa
- wymiana
- zwrot pieniędzy
- częściowy zwrot pieniędzy.
Jeśli wybierzesz rozwiązanie: częściowy zwrot pieniędzy, zobaczysz pole, w którym musisz wpisać kwotę lub procent zwrotu, jakiego oczekujesz od sprzedającego. Uzupełnij te dane, żeby rozpocząć Dyskusję. W tej sytuacji sprzedający może oczekiwać od Ciebie odesłania produktu.
Rozwiązanie, jakiego oczekujesz, dodamy też do powiadomienia, które dostajesz po założeniu Dyskusji. Nadal będzie w nim też dotychczasowy zestaw informacji. Dzięki temu, że wybierzesz wcześniej rozwiązanie, sprzedający będzie mógł jeszcze szybciej rozwiązać Twoją sprawę.
Jeżeli sprzedający nie może spełnić rozwiązania, którego oczekujesz — może zaproponować Ci własne rozwiązanie w Dyskusji. Jeśli zgodzisz się na jego propozycję, może rozwiązać Twoją sprawę.