Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Część sprzedających korzysta z zewnętrznych narzędzi, które automatycznie wysyłają mejle do kupujących. Na skutek tego, jeśli zrobisz zakupy u jednego z nich, możesz otrzymać kilka wiadomości z informacją o realizowanym zamówieniu. Mejle te mogą powielać powiadomienia, które wysyłamy do Ciebie w związku z:
- potwierdzeniem zamówienia
- zapłatą za zakupy
- możliwością śledzenia przesyłki
- oceną sprzedającego.
W najbliższych miesiącach podejmiemy działania, aby wiadomości te nie dublowały się. Mejle o poszczególnych etapach realizacji Twojego zamówienia będziesz otrzymywać wyłącznie od nas.
Co to dla Ciebie oznacza
Zmniejszymy liczbę mejli, które otrzymujesz po zrobieniu zakupów. Jednocześnie nadal będziemy dawać Ci znać o każdym istotnym etapie realizacji Twojego zamówienia.
Co się zmieni
Od 1 lipca sprzedający nie będą mogli wysyłać do Ciebie mejli, w których:
- informują o otrzymaniu wpłaty
- przesyłają link do śledzenia przesyłki
- informują o poszczególnych etapach doręczenia przesyłki
- proszą o ocenę transakcji.
Gdzie sprawdzisz informacje, które otrzymujesz od nas mejlowo
Informacje, które przesyłamy Ci w wyżej wspomnianych mejlach, możesz również sprawdzić samodzielnie. Zrobisz to w zakładce Moje zakupy.