Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Najbliższa przerwa serwisowa firmy InPost rozpocznie się 25 września. Prace potrwają 6 godzin: od 21:00 w niedzielę do 03:00 w poniedziałek. W tym czasie możesz mieć utrudniony dostęp do wybranych narzędzi i usług InPost.
Co to dla Ciebie oznacza
Gdy sprzedajesz
- Termin ważności wygenerowanych przez Ciebie etykiet będzie wydłużony o 6 godzin.
Podczas przerwy serwisowej nadal możesz między innymi:
- nadawać i umieszczać paczki w Paczkomacie
- tworzyć przesyłki dla Paczkomatów i Punktów Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt)
- tworzyć paczki offline przez xFile
- generować etykiety, tworzyć i opłacać przesyłki oraz umieszczać je w Paczkomacie przez usługi: ShipX, Szybkie Nadania, Szybkie Zwroty, a także przez aplikację InPost Mobile i Managera Paczek
- generować raporty w QlikView.
Gdy kupujesz
- Termin odbioru Twojej paczki z Paczkomatu będzie dłuższy o 6 godzin.
- Termin ważności Twojego kodu zwrotu będzie dłuższy o 6 godzin. Możesz też nadal generować nowe kody zwrotu.
- Nie otworzysz zdalnie skrytki Paczkomatu przez aplikację InPost Mobile. W czasie przerwy serwisowej możesz odebrać paczkę z Paczkomatu przy użyciu kodu odbioru i QR kodu.
Z kodem QR w aplikacji Allegro szybko odbierzesz przesyłkę
Jeśli wybierzesz dostawę z Allegro Paczkomaty Inpost lub Allegro Inpost, w aplikacji Allegro masz pod ręką kod odbioru i kod QR. W zakładce Moje zakupy wybierz przesyłkę, którą chcesz odebrać, i w sekcji Szczegóły zakupu kliknij [pokaż kod QR].
Podczas przerwy będziesz nadal otrzymywać wiadomości o statusie przesyłki oraz z kodem odbioru. Statusy będą też aktualizowane na stronie www, w aplikacji InPost Mobile i na platformie WebTrucker.
Nadal możesz również wybrać Paczkomat jako opcję dostawy i wybrać swój Paczkomat z listy, a także przekierować przesyłkę lub opłacić ją za pobraniem przez PayByLink oraz BLIK.