Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Jak było dotychczas
Jeśli kupujący nie chciał lub nie mógł skorzystać z bezpłatnego zwrotu – na przykład w ramach Allegro Smart! – mógł :
- skorzystać z płatnego zwrotu Allegro Paczkomaty InPost
- samodzielnie wybrać przewoźnika, który zrealizuje przesyłkę zwrotną.
Co zmieniliśmy
Zgodnie z zapowiedzią, 5 grudnia udostępniliśmy kolejną płatną metodę zwrotu: kurier DPD (odbiór zwrotu z adresu). Wystarczy, że w zakładce Moje zakupy wybierzesz zamówienie, które chcesz odesłać i klikniesz [zwróć zakup] oraz wybierzesz ten sposób zwrotu.
Zamówisz podjazd kuriera na konkretny dzień (poniedziałek – piątek w godzinach 9–17) i pod wskazany adres. Kurier będzie miał etykietę nadawczą i przyklei ją na paczkę. Gdy ją nadasz, zobaczysz w zwracanym zamówieniu w zakładce Moje zakupy oś czasu ze statusami przesyłki oraz informację o zwrocie pieniędzy przez sprzedającego.
Usługa kosztuje 19,99 zł.
Przesyłki nie będzie można zwrócić w punktach DPD Pickup points.
W jakich sytuacjach przyda Ci się zwrot metodą kurier DPD (odbiór zwrotu z adresu)
Skorzystasz z niego, jeśli:
- nie masz Allegro Smart!, a więc nie możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu w ramach usługi
- nie odpowiada Ci dostępna metoda bezpłatnego zwrotu
- masz Allegro Smart!, ale w danym zamówieniu bezpłatny zwrot został już przez Ciebie wykorzystany, a chcesz zwrócić inny przedmiot z tego zamówienia
- nie możesz zwrócić swojego zamówienia płatną metodą Allegro Paczkomaty InPost – na przykład jeśli paczka nie zmieści się do skrytki.
Co jeszcze zmieniliśmy
W związku ze zmianami opłat za przesyłki do Paczkomatów InPost w cenniku tej firmy, zmieniliśmy cenę płatnego zwrotu Allegro Paczkomaty InPost – z 10,99 na 12,99 zł.
Co pozostaje bez zmian
Zwroty w Allegro Smart! pozostają bezpłatne!
Dowiedz się więcej o zwrotach zakupów.
Podstawa: usprawnienie działania serwisu i obsługi użytkowników oraz zmiany w zakresie świadczonych usług (artykuł 14.1 Regulaminu Allegro, litery d, j).
Zobacz zmiany w regulaminie
Udostępniamy je w pliku PDF. Dodane fragmenty zaznaczyliśmy na niebiesko, a usunięte – przekreśliliśmy:
Powyższy plik umieściliśmy na trwałym nośniku. Dzięki temu masz gwarancję, że pozostanie w niezmienionej postaci przez 10 lat. Plik możesz sprawdzić na stronie dostawcy tej usługi, w sekcji Zweryfikuj dokument.