Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Zmieniliśmy wygląd zakładki Moje zakupy, aby korzystanie z Allegro było jeszcze bardziej komfortowe.
Co nowego na liście zakupów
W zakładce znajdziesz zupełnie nowe filtry, dzięki którym poruszanie się po liście zakupów i znalezienie konkretnego zamówienia jest teraz jeszcze prostsze. Wystarczy, że klikniesz wybrany filtr, a zobaczysz:
- Wszystkie – wszystkie swoje zakupy.
- Nieopłacone – wszystkie nieopłacone zakupy, również te, w których płatność się nie powiodła – (czyli ma status płatność nieudana lub płatność anulowana).
- W toku – zakupy, w których:
- płatność jest w trakcie realizacji
- płatność się powiodła, ale sprzedający nie wprowadził jeszcze numeru przesyłki lub nie ma możliwości, aby taką przesyłkę śledzić (na przykład przesyłka elektroniczna). W przypadku takiej transakcji możesz samodzielnie zmienić status przesyłki na Doręczona
- płatność się powiodła, a sprzedający wprowadził numer przesyłki do śledzenia. Przesyłka jest w drodze lub dotarła do punktu odbioru czy Paczkomatu.
- Doręczone – zakupy, które już do Ciebie dotarły – kurier dostarczył przesyłkę lub zamówienie zostało odebrane z punktu odbioru czy paczkomatu. Wyświetlimy tutaj również zakupy, dla których samodzielnie zaznaczysz przesyłkę jako doręczoną (na przykład zakup z dostawą elektroniczną).
- Do oceny – zakupy, za które możesz wystawić ocenę sprzedającemu.
- Anulowane – wszystkie anulowane przez Ciebie zakupy.
Obecnie nowy widok listy zakupów zobaczysz na komputerze i w przeglądarce na urządzeniach mobilnych. Wkrótce dostępny będzie również w aplikacji Allegro na systemy: iOS i Android.
Daj nam znać, co sądzisz
Jeśli nowy widok listy Twoich zakupów nie będzie Ci odpowiadał, możesz wrócić do poprzedniej wersji zakładki. Aby to zrobić, kliknij nad listą zakupów przycisk [Przełącz na poprzedni widok].
Jednocześnie w momencie powrotu do poprzedniego widoku listy zakupów, poprosimy Cię o wypełnienie ankiety. Pytamy w niej o powody rezygnacji z nowego widoku listy zakupów. Prosimy, wypełnij ankietę i podziel się swoją opinią – jest ona dla nas niezwykle istotna. Planujemy kolejne usprawnienia zakładki Moje zakupy i chcielibyśmy wiedzieć, jak możemy zwiększyć Twój komfort korzystania z niej.