Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Allegro Care to nowa usługa, dzięki której ubezpieczysz urządzenia już podczas zakupów. Możesz wybrać jeden z wariantów ubezpieczenia oferowany przez Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia.
Ubezpieczenie kupujesz za pośrednictwem Allegro i Allegro Pay, a ochronę ubezpieczeniową świadczy Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia (Ubezpieczyciel).
Ubezpieczenia udostępniamy kupującym w wybranych podkategoriach w Elektronice oraz w innych wybranych podkategoriach.
- Smartfony i telefony komórkowe
- Tablety
- Smartwatche
- Laptopy
- Aparaty analogowe
- Aparaty cyfrowe
- Kamery
- GPS i akcesoria
- Czytniki ebooków
- Sprzęt audio przenośny
- Słuchawki
- Drukarki i skanery
- Komputery stacjonarne
- AGD do zabudowy
- AGD wolnostojące
- AGD drobne
- TV i Video
- Konsole i automaty
- Sprzęt satelitarny
- Gadżety elektroniczne
- Głośniki
- Mikrofony i słuchawki
- Monitory komputerowe
- Sprzęt audio dla domu.
Jak zapłacić za zakup ubezpieczenia
Ubezpieczenie kupujesz razem z przedmiotem. Informację o tym, że dla przedmiotu możesz kupić ubezpieczenie, zobaczysz, gdy dodasz przedmiot do koszyka i klikniesz [do kasy] lub wybierzesz opcję kup teraz. Jeżeli już zapłacisz za przedmiot, to nie dokupisz do niego ubezpieczenia.
Możesz wybrać jedną z metod płatności z góry:
- płatność Allegro Pay
- przelew bankowy
- raty PayU
- karta płatnicza
- BLIK.
Przy zakupie ubezpieczenia nie zapłacisz:
- za pobraniem (czyli przy odbiorze)
- z wykorzystaniem split payment (podzielonej płatności).
Za ubezpieczenie nie zapłacisz też kartą podarunkową lub kuponem. Jeśli z nich skorzystasz, pomniejszysz kwotę przedmiotu o wartość kuponu lub karty.
Płatność za przedmiot trafia do sprzedającego, a za ubezpieczenie – do Ubezpieczyciela.
Jaka jest minimalna i maksymalna cena przedmiotu, dla którego możesz dokupić ubezpieczenie
Ubezpieczysz przedmiot, którego wartość mieści się w przedziale 200 zł – 30 000 zł.
Ubezpieczenie a zakup kilku przedmiotów
Jeśli kupujesz kilka przedmiotów z różnych ofert (na przykład telewizor, mikser, pralkę), to możesz wybrać, do którego przedmiotu chcesz dokupić ubezpieczenie.
Ubezpieczenie a zakup na raty PayU
Samej składki ubezpieczeniowej nie możesz rozłożyć na raty. Za ubezpieczenie i przedmiot musisz zapłacić w jednej transakcji. To oznacza, że na przykład nie zapłacisz za przedmiot przelewem, a za ubezpieczenie – na raty. Jednak gdy kupujesz przedmiot na raty, możesz do niego dobrać ubezpieczenie. Wówczas cała płatność – za przedmiot i ubezpieczenie – zostanie opłacona z kredytu.
Ubezpieczenie a odstąpienie od umowy sprzedaży
Jeżeli chcesz zrezygnować z zakupu, wystarczy, że wypełnisz formularz zwrotu lub anulujesz zakup. Sprzedający zwróci Ci pieniądze za transakcję, a Twój wniosek o odstąpienie od umowy ubezpieczenia przekażemy do Ubezpieczyciela.
Zwrot składki ubezpieczeniowej otrzymasz w ciągu 14 dni roboczych od złożenia wniosku. Dostaniesz go na rachunek, z którego został przez Ciebie opłacony przedmiot i składka ubezpieczeniowa. Jeśli nie będzie to możliwe, to składkę ubezpieczeniową zwrócimy w inny sposób, który wspólnie z Tobą ustalimy.
Ubezpieczenie a Allegro Protect
Jeśli złożysz wniosek w ramach Allegro Protect, możesz jednocześnie złożyć wniosek o rozwiązanie umowy ubezpieczenia. Przekażemy go wtedy do Ubezpieczyciela. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku otrzymasz pełny zwrot składki ubezpieczeniowej (100%).
Możesz odstąpić od umowy ubezpieczenia w ciągu 30 dni od momentu jej zawarcia.
Jeśli chcesz złożyć wniosek o rozwiązanie umowy ubezpieczenia, skontaktuj się:
- mejlowo – pod adresem obsluga.allegro@ergohestia.pl
- telefonicznie z Ubezpieczycielem – pod numerem 58 5587733
- przez nasz formularz kontaktowy – kliknij [skontaktuj się z nami] pod tym artykułem.
Pełnomocnictwo Allegro do wykonywania działalności Agencyjnej
Pełnomocnictwo Allegro i Allegro Pay do wykonywania działalności Agencyjnej znajdziesz w mejlu, który prześlemy Ci po zawarciu umowy ubezpieczenia oraz w dokumentach agencyjnych.
Najczęściej zadawane pytania
Warunki ubezpieczenia sprawdzisz:
- po dodaniu przedmiotu do koszyka lub wybraniu opcji kup teraz, w formularzu dostawy i płatności
- w mejlu, który wyślemy Ci po zakupie i zawarciu umowy ubezpieczenia – razem z polisą ubezpieczeniową oraz Regulaminem Świadczenia Usługi Allegro Care
- na stronie Allegro Care.
Linki do dokumentów ubezpieczeniowych (z wyjątkiem polisy) znajdziesz w zgodzie obowiązkowej, na ekranie wyboru wariantu ubezpieczenia.
W formularzu dostawy i płatności znajdziesz też informacje o wariancie ochrony, jaki obowiązuje w ofercie.
Zakres ochrony ubezpieczeniowej sprawdzisz w dokumencie: Warunki Ubezpieczenia urządzeń kupionych na platformie handlowej online, którą prowadzi Allegro (dalej: WU). Z dokumentem możesz się zapoznać:
- przed zakupem – gdy dodasz przedmiot do koszyka lub wybierzesz opcję kup teraz i przejdziesz do części Dostawa i płatność
- podczas zakupu – w formularzu opcji dostawy, w części Oferty i sposób dostawy
- po zakupie – w osobnym mejlu z polisą
- na stronie Allegro Care.
Skontaktuj się z Ubezpieczycielem. Zgłoszenie i obsługa szkód są dostępne:
- telefonicznie – pod numerem 58 5587733
- przez formularz online na tej stronie.
W zgłoszeniu szkody podaj:
- imię i nazwisko
- numer polisy
- adres, pod którym znajduje się urządzenie
- Twój numer kontaktowy
- krótki opis wypadku i opis uszkodzeń
- rodzaj potrzebnej pomocy.
W przypadku uszkodzeń i kradzieży, ochrona zaczyna się dzień po zrealizowanej płatności za przedmiot i ubezpieczenie.
W przypadku ochrony od awarii, ochrona zaczyna się dzień po zakończeniu obowiązywania okresu gwarancji, który wskazał sprzedający.
W przypadku wariantu Wsparcie Awaryjne, ochrona zaczyna się dzień po zrealizowanej płatności za przedmiot i ubezpieczenie.
Okresy ochrony znajdziesz opisane w Twojej polisie. Sprawdź szczegóły w tabeli.
Cena ubezpieczenia jest ustalana przez ubezpieczyciela – Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia. Zależy od wartości i rodzaju ubezpieczanego urządzenia oraz wariantu i okresu ochrony, jaki wybierze klient, a także sumy ubezpieczenia. Allegro – jako Agent ubezpieczeniowy – ma prawo udzielenia zniżki, co spowoduje obniżenie jego prowizji. Wysokość zniżki jest ustalana i personalizowana przez Allegro Pay.
Otrzymasz ją na adres mejlowy, który jest podany na Twoim koncie Allegro w dniu zawarcia umowy ubezpieczenia. Dostęp do polisy znajdziesz również w zakładce Moje ubezpieczenia.
Jeśli Twoje dane na polisie są błędne, skontaktuj się z nami:
- pod numerem infolinii Ubezpieczyciela – 58 558 77 33 lub mejlowo – obsluga.allegro@ergohestia.pl
- przez nasz formularz kontaktowy – kliknij [skontaktuj się z nami] pod tym artykułem.
Możesz wystąpić o duplikat polisy. W tym celu skontaktuj się:
- mejlowo – obsluga.allegro@ergohestia.pl
- telefonicznie z Ubezpieczycielem – 58 558 77 33
- przez nasz formularz kontaktowy – kliknij [skontaktuj się z nami] pod tym artykułem.
Tak, ubezpieczenie też jest wtedy dostępne. W Wariancie Wsparcie Awaryjne Ubezpieczyciel zorganizuje naprawę (w serwisie lub przez fachowca) w ramach usługi door-to-door, czyli bez wychodzenia z domu. Pokryje też jej koszt do 500 zł (jednorazowo w trakcie trwania ubezpieczenia). Jeśli koszt naprawy będzie wyższy, możesz dopłacić różnicę.
Za zakup ubezpieczenia nie otrzymasz faktury. Właścicielem ubezpieczenia może być tylko właściciel konta, czyli osoba fizyczna, która nie prowadzi działalności gospodarczej. Możesz natomiast uzyskać fakturę za zakupiony przedmiot – w tym celu zaznacz opcję Chcę otrzymać fakturę w formularzu dostawy i płatności.
Ubezpieczenia urządzeń udostępniamy kupującym w wybranych podkategoriach w Elektronice oraz w innych wybranych podkategoriach. Oferując ubezpieczenia dokonujemy, zgodnie z przepisami, analizy potrzeb klienta. Jeśli nie widzisz oferty ubezpieczenia, to prawdopodobnie przedmiot, który chcesz kupić, nie może być objęty ubezpieczeniem lub oferta ubezpieczenia nie odpowiada Twoim potrzebom. Jeśli interesuje Cię zakup ubezpieczenia, skontaktuj się z nami.