Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Przedmioty kupione z Allegro Pay Business zwrócisz na dwa sposoby – w zależności do tego, czy zwracasz całe zamówienie, czy tylko jego część.
Jak zwrócić całe zamówienie
- Przejdź do zakładki Moje zakupy.
- Znajdź zamówienie, opłacone za pomocą Allegro Pay Business i kliknij [szczegóły].
- W szczegółach zakupu kliknij [zwróć zakup], aby przejść do formularza zwrotu.
- Wypełnij formularz zwrotu. Gdy to zrobisz:
- dostaniesz od nas mejla ze statusem zwrotu z Allegro Pay Business oraz dalszymi instrukcjami
damy znać sprzedającemu, w jaki sposób ma zwrócić pieniądze. Dzięki temu:
- gdy Twój zakup jest już spłacony w PragmaGO – dostaniesz zwrot wpłaty bezpośrednio od sprzedającego
- gdy Twój zakup nie jest jeszcze spłacony w PragmaGO – podamy sprzedającemu numer konta PragmaGO, aby wpłacił na nie pieniądze za zwrócone zamówienie.
Jak zwrócić wybrane przedmioty z zamówienia
- Przejdź do zakładki Moje zakupy.
- Znajdź zamówienie, opłacone za pomocą Allegro Pay Business i kliknij [szczegóły].
- Kliknij [zapytaj o zakup] i ustal ze sprzedającym:
- jak możesz zwrócić wybrane przedmioty z zamówienia
gdzie sprzedający powinien wpłacić pieniądze za częściowy zwrot – na Twoje konto czy do PragmaGO. Jeśli wybierzesz opcję zwrotu do PragmaGO, podaj sprzedającemu dane do spłaty:
- numer rachunku bankowego: PL 75 1140 1078 0000 4033 4900 1014
- nazwa: PragmaGO S.A.
- w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia Allegro, na przykład: cfda15e1-c151-11eb-be0d-f3e40cd07XXX.