Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Zwroty i reklamacje zakupów z Allegro Pay są zgodne z zasadami obowiązującymi na Allegro. Jeśli zdecydujesz się na zwrot lub anulowanie zakupu opłaconego z Allegro Pay, pieniądze, które dostaniemy od sprzedającego zaliczymy na poczet Twoich spłat.
Sprzedający powinien zwrócić pieniądze wpłacone przez Ciebie w czasie 14 dni od chwili, gdy dostanie Twój wypełniony formularz zwrotu. Może jednak poczekać do czasu, aż dostanie zwracany zakup.
Niezależnie od tego – w przypadku zakupów z Allegro Pay – na zwrot środków poczekamy do:
- 30 dni w przypadku opcji spłaty w ciągu 30 dni
- 1 miesiąca w przypadku pozostałych opcji rat.
Od razu, gdy dostaniemy pieniądze:
- rozliczymy i zamkniemy Twoją umowę – w przypadku zwrotu całości
- rozliczymy częściowo Twoją umowę – w przypadku częściowego zwrotu.
Jeśli pieniądze od sprzedającego nie wpłyną w wyznaczonym czasie
Masz obowiązek spłacić swój zakup samodzielnie. Aby Ci to umożliwić, wydłużymy Twój czas na spłatę w harmonogramie spłat. Nie poniesiesz z tego powodu dodatkowych kosztów. Zaktualizowany harmonogram znajdziesz w Twoim panelu Allegro Pay.
Jeśli sprzedający nie zwróci pieniędzy
Jeśli odeślesz przedmiot, a sprzedający nie zwróci pieniędzy, postępuj zgodnie z zasadami obowiązującymi na Allegro – rozpocznij Dyskusję. Jeżeli Dyskusja nie przyniesie skutku, możesz skorzystać z Allegro Protect, w którym możesz odzyskać pieniądze.
Jeśli sprzedający zwróci środki po tym, jak już spłacisz zakup
Jeżeli:
- sprzedający zwróci środki do Allegro Pay po tym, jak już spłacisz zakupy
- kwota, którą wpłacisz samodzielnie, będzie wyższa niż kwota raty
nadpłatę w pierwszej kolejności przekażemy na zaległe spłaty z Twoich innych umów Allegro Pay, zaczynając od najstarszej spłaty.
Jeśli nie masz zaległych spłat, zwrócimy Ci nadpłacone pieniądze przelewem na Twoje konto wskazane przy wnioskowaniu o Usługę Allegro Pay. Jeżeli to nie będzie możliwe (na przykład jeżeli ten numer rachunku jest już nieaktualny), pieniądze zwrócimy na rachunek do zwrotu nadpłaty. Oba konta muszą być prowadzone w polskim banku.