Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
W Allegro Protect możesz otrzymać zwrot pieniędzy do 20 000 zł za nieudane zakupy w Allegro lub Allegro Lokalnie. W tym celu rozpocznij Dyskusję ze sprzedającym, aby wyjaśnić swój problem. Jeśli Dyskusja nie przyniesie efektu i oznaczysz ją jako nierozwiązaną, możesz wypełnić krótki wniosek on-line.
Zwrot dostaniesz, jeśli:
- sprzedający nie rozwiązał Twojego problemu z zakupem podczas Dyskusji
- nie otrzymasz opłaconego przedmiotu
- otrzymany towar będzie niezgodny z umową lub uszkodzony
- otrzymasz niekompletne zamówienie
- zwrócisz przedmiot i nie otrzymasz zwrotu pieniędzy od sprzedającego.
Gdy zakupiony towar nie jest zgodny z umową, jest uszkodzony, posiada wadę i zechcesz go zareklamować, pamiętaj że sprzedający może oczekiwać odesłania lub udostępnienia mu towaru, by go zweryfikować. Jeżeli sprzedający uzna reklamację, powinien pokryć koszty przesyłek.
W przypadku zakupu konsumenckiego, przedsiębiorca odbiera od konsumenta towar na swój koszt. Ponosi też koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów.
Jeśli wysyłasz przedmiot na własny koszt, masz prawo poprosić go o zwrot wszystkich pieniędzy. Dowiedz się więcej.
Jesli za zakupy zapłacisz za pomocą Allegro Finanse, otrzymasz dodatkowo zwrot kosztu wysyłki.
Kiedy nie skorzystasz z Allegro Protect
- Sprzedaż odbyła poza Allegro (na przykład, jeśli kupisz przedmiot pomimo przegranej licytacji).
- Nie przestrzegasz zasad Allegro i/lub masz nieopłacone należności wobec serwisu.
- Otrzymasz inne środki, które rekompensują stratę związaną z przedmiotem objętym Allegro Protect (na przykład zwrot pieniędzy od sprzedającego lub rekompensatę z ubezpieczenia karty kredytowej).
- Sprzedający otrzymał od Ciebie zapłatę gotówką przy odbiorze osobistym przedmiotu.
Poniżej znajdziesz informacje o tym, co traktujemy jako towar niezgodny z umową. Tabela ma charakter przykładowy i opisuje jedynie najczęstsze przypadki ubiegania się o rekompensatę z Allegro Protect. Staramy się, aby nasze decyzje były sprawiedliwe i zapadały dopiero po szczegółowym zbadaniu sprawy.
Przykład | Czy mogę starać się o rekompensatę z Allegro Protect? |
---|---|
Przedmiot jest inny od tego, który był opisany w ofercie (na przykład puste opakowanie lub inny, niż zamówiony model telefonu) | Czy mogę starać się o rekompensatę z Allegro Protect? tak |
Opis umieszczony przez sprzedającego nie odpowiada otrzymanemu przedmiotowi (na przykład towar okazał się używany mimo, że sprzedający określił go jako nowy) | Czy mogę starać się o rekompensatę z Allegro Protect? tak |
Przedmiot jest nieoryginalny | Czy mogę starać się o rekompensatę z Allegro Protect? tak |
Przedmiot nie posiada istotnych części lub funkcji mimo, że sprzedający umieścił o nich informacje w opisie oferty | Czy mogę starać się o rekompensatę z Allegro Protect? tak |
Mimo zakupu 3 przedmiotów, sprzedawca wysłał 2 | Czy mogę starać się o rekompensatę z Allegro Protect? tak - za brakującą sztukę |
Sprzedający nie dołączył do przedmiotu faktury, gwarancji lub paragonu | Czy mogę starać się o rekompensatę z Allegro Protect? nie |
Przedmiot ma niewielkie ślady użytkowania, był opisany jako używany | Czy mogę starać się o rekompensatę z Allegro Protect? nie |
Szczegółowe informacje o warunkach skorzystania z Allegro Protect znajdziesz w jego regulaminie.