Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Centrum Wiadomości to sposób komunikowania się kupujących i sprzedających bez konieczności opuszczania strony lub aplikacji Allegro. Centrum Wiadomości łączy w sobie zalety komunikatora, czatu i możliwości poczty elektronicznej.
W Centrum Wiadomości znajdziesz swoją korespondencję, prowadzoną w ramach Allegro przy użyciu adresów mejlowych w domenie allegromail.pl i allegromail.com – na przykład wiadomości wysłane za pomocą opcji [Zadaj pytanie], jak i odpowiedzi sprzedających.
Korzystasz na Allegro z kilku rynków?
Wtedy w swoim Centrum Wiadomości znajdziesz wszystkie wiadomości – niezależnie od tego, czy pochodzą z allegro.pl, allegro.cz czy allegro.sk.
Sprzedajesz na rynku zagranicznym? Jeśli napiszesz do kupującego z zagranicy w innym języku niż jego prefereowany, w Centrum Wiadomości, przetłumaczymy mu automatycznie Twoją wiadomość. To ułatwi mu zakupy, a Tobie – obsługę transakcji.
Sprawdź, jak to działa na Allegro Lokalnie
Na Allegro Lokalnie skontaktujesz się ze sprzedającym przez czat. Możesz z niego korzystać podobnie jak z Centrum Wiadomości. Dowiedz się, jak to działa.
Co daje Centrum Wiadomości
Centrum Wiadomości to:
- sposób na szybki kontakt z kupującymi i sprzedającymi
- brak konieczności opuszczania strony lub aplikacji Allegro, aby sprawdzić wiadomość na skrzynce pocztowej
- powiadomienia o nowej wiadomości
- wygoda czata i możliwości poczty elektronicznej w jednym
- dostępność w różnych wersjach Allegro – na komputer i w aplikacji mobilnej
- obsługa korespondencji na kilku rynkach jednocześnie
- przejrzysty wygląd i łatwość korzystania.
Gdzie znajdziesz Centrum Wiadomości
Centrum Wiadomości znajdziesz w zakładce Konto.
Jak działa Centrum Wiadomości
Powiadomienie o nowej wiadomości zobaczysz na specjalnej ikonie, którą zawsze znajdziesz na górnej belce, obok nazwy konta i koszyka.
Wszystkie wiadomości dostaniesz zarówno na swoją skrzynkę pocztową, jak i zobaczysz w Centrum Wiadomości.
Jak napisać wiadomość
Aby napisać wiadomość, wystarczy, że odpowiesz na tę już otrzymaną lub stworzysz nową.
- Kliknij przycisk [nowa wiadomość].
- Wypełnij pola: login (nazwa odbiorcy) i treść (możesz użyć do 2000 znaków). Możesz również dodać numer oferty.
- Wyślij wiadomość – wystarczy użyć klawisza ENTER (na klawiaturze) lub przycisku ze strzałką.
Z jakich funkcji skorzystasz
W Centrum Wiadomości możesz:
- filtrować wiadomości według:
- loginu odbiorcy – wpisz jego pełną nazwę
- nieprzeczytanych wiadomości
- wiadomości bez Twojej odpowiedzi
- odbierać wiadomości z załącznikami, wysłane z poczty elektronicznej
- pobierać załączniki w formacie pdf oraz w formatach graficznych, takich jak: gif, bmp, tiff, jpeg, jpg, png
- kasować wiadomości – będą one nadal widoczne dla odbiorcy
- kopiować treść pojedynczej wiadomości
- tłumaczyć wiadomości na polski, angielski lub ukraiński z ponad 170 języków.
Jak tłumaczyć wiadomości
Jeśli wiadomość jest w innym języku niż ten, który masz ustawiony w preferencjach – możesz ją przetłumaczyć na polski lub angielski. Kliknij [przetłumacz] lub [translate] pod wiadomością.
Gdy klikniesz [pokaż tekst w oryginale] lub [show original text] – znowu zobaczysz wiadomość w jej oryginalnym języku.