Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Twoje zakupy są uporządkowane w zakładce Moje zakupy według zamówień od poszczególnych sprzedających, opłaconych wspólnie i wysyłanych w jednej przesyłce.
Domyślnie zakupy wyświetlamy w kolejności od najnowszych do najstarszych, ale możesz je posortować według nazwy sprzedającego lub kwoty zakupu z dostawą. Ponadto możesz filtrować listę zakupów według statusu płatności. Sprawdzisz też, które zakupy już do Ciebie dotarły i za które możesz wystawić ocenę sprzedającemu.
Przy każdym zakupie sprawdzisz aktualny status płatności
- niepłacone – formularz dostawy i płatności nie został przez Ciebie wypełniony
- płatność w toku – formularz dostawy i płatności został przez Ciebie wypełniony, ale wpłata nie została wykonana lub nie dotarła do odbiorcy
- płatność zakończona – sprzedający otrzymał Twoją wpłatę
- płatność anulowana – płatność została przez Ciebie anulowana, ale możesz ją powtórzyć klikając w [ponów płatność]
- płatność nieudana – bank odrzucił Twoją płatność, ale możesz ją powtórzyć klikając w [ponów płatność]
- płatność poza Allegro Finanse – wybrana przez Ciebie forma zapłaty to płatność bezpośrednio na konto sprzedającego
- płatność przy odbiorze – wybrana przez Ciebie zapłata przy odbiorze osobistym lub dostawa przesyłką pobraniową.
Płatność za zakup w zakładce Moje zakupy
Jeśli Twoja płatność za zakup się nie powiedzie, możesz ponowić płatność w zakładce Moje zakupy. Nieopłacony zakup znajdziesz bez trudu – w zakładce na żółtej belce poinformujemy Cię o takim zakupie, a gdy klikniesz w odnośnik Pokaż nieopłacone zakupy – wyświetlimy Ci tylko takie zamówienia.
Jak zapłacić za zakupy w zakładce
- Przejdź do zakładki Moje zakupy.
- W nieopłaconym zamówieniu wejdź w Szczegóły zakupu.
- Przejdź do części Płatność i kliknij pomarańczowy przycisk [Ponów płatność] i postępuj dalej zgodnie z wybraną metodą zapłaty.
Jak pobrać fakturę za zakup
Jeśli sprzedający dodał fakturę do Twojego zamówienia, zobaczysz ją i pobierzesz w zakładce Moje zakupy. Odszukaj ofertę na liście zakupów i kliknij Szczegóły zakupu. Następnie w części Dane do faktury wybierz Zobacz faktury.
Jak ukryć zakup w zakładce Moje zakupy
Lista zakupów w zakładce Moje zakupy obejmuje wszystkie zakupy z ostatniego 2,5 roku, które nie zostały przez Ciebie usunięte przed wprowadzeniem zmian w zakładce. Aby ukryć zakup, zaznacz go, a następnie kliknij [ukryj]. Ukrycie zakupu na liście nie oznacza anulowania transakcji. Jeśli chcesz zrezygnować z zakupu, sprawdź, co możesz zrobić.
Warto wiedzieć
W zakładce Moje zakupy możesz także ocenić przebieg transakcji. Aby to zrobić, wybierz opcję [wystaw ocenę] przy właściwym zakupie. Komentarz możesz wystawić tylko raz.