Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Dzięki Szczegółom zakupu w zakładce Moje zakupy łatwo i szybko dotrzesz do wszystkich najważniejszych informacji o Twoim zamówieniu.
Co znajdziesz w Szczegółach zakupu
Sprawdzisz tu status Twojej płatności. Na przykład: Zakup opłacony, Zakup nieopłacony, Płatność w toku, Płatność anulowana.
Gdy opłacisz zakup, aktywujemy oś czasu. Sprawdzisz na niej, co się dzieje z Twoją przesyłką.
Jeśli wybierzesz dostawę do: Paczkomatu Inpost, automatu paczkowego Allegro One Box, automatu lub punktu odbioru ORLEN Paczka, udostępnimy Ci kod odbioru przesyłki.
Gdy klikniesz [rozwiń szczegóły dostawy], pokażemy Ci informacje o: sposobie dostawy, punkcie odbioru lub adresie dostawy i danych odbiorcy, przewoźniku i numerze przesyłki – jeśli została nadana przez sprzedającego.
Gdy anulujesz zakup, pokażemy taką informację. Jeśli zakup został już przez Ciebie opłacony, damy Ci znać, co dalej.
Jeśli nie wypełnisz formularza zwrotu, ale sprzedający z jakiegoś powodu zwróci Ci pieniądze przez Allegro Finanse, zobaczysz informacje o zwrocie – między innymi:
- statusie zwrotu wpłaty od sprzedającego
- kwocie zwrotu
- formie zwrotu, czyli gdzie dokładnie trafią pieniądze
- powodzie zwrotu wraz z komentarzem sprzedającego (jeśli sprzedający go zamieścił)
- przedmiotach, za jakie otrzyma zwrot.
Gdy wypełnisz formularz zwrotu i klikniesz [rozwiń szczegóły zwrotu], pokażemy Ci aktualny status zwrotu na osi czasu. Na przykład: Zwrot zgłoszony, Zwrot u sprzedającego, Zwrot zakończony.
W szczegółach zwrotu znajdziesz między innymi:
- numer przesyłki i nazwę przewoźnika oraz możliwość śledzenia przesyłki zwrotnej – obecnie status przesyłki zwrotnej pokazujemy dla przesyłek InPost, DPD i Allegro Punkty
- łączną kwotę do zwrotu
- datę zgłoszenia i numer zwrotu.
Znajdziesz tu na przykład: tytuł oferty, informacje pozakupowe, opcję Kup ponownie, cenę przedmiotu i koszt dostawy.
Gdy klikniesz login sprzedającego, pokażemy Ci jego dane kontaktowe w nowym oknie.
Gdy klikniesz [rozwiń szczegóły zakupu], sprawdzisz między innymi:
- liczbę otrzymanych Monet
- numer zamówienia
- treść Twojej wiadomości do sprzedającego
- metodę, kwotę, status i identyfikator płatności
- dane do faktury, jeśli zostały przez Ciebie podane. Pobierzesz też fakturę, gdy sprzedający dołączy ją do Twojego zamówienia.
Dodatkowo pokażemy informacje o:
- ofercie z momentu zakupu – kliknij [informacje pozakupowe]
- płatności Allegro Pay
- Odroczonej płatności dla Firm
- zakupach na cel charytatywny
- zakupie ubezpieczenia Allegro Care.
Umieściliśmy tu opcje, które ułatwią Ci zarządzanie zakupem, na przykład:
Oceń sprzedającego
Gdy wystawisz ocenę, zmienimy nazwę akcji na Pokaż ocenę sprzedającego.
Jeśli minęło już 90 dni od zakupu, zobaczysz komunikat Czas na ocenę minął.
Anuluj zakup
Ta opcja będzie aktywna, jeśli anulowanie zakupu jest jeszcze możliwe.
Zgłoś problem z zakupem
Dzięki tej opcji dowiesz się, do kiedy możesz rozpocząć Dyskusję ze sprzedającym.
Podpowiemy Ci też, jak wystąpić o zwrot pieniędzy z Allegro Protect:
Jeśli masz już otwartą Dyskusję ze sprzedającym, wyświetlimy Przejdź do Dyskusji.
Pokażemy też informacje o statusie Twojej Dyskusji i wniosku z Allegro Protect. Na przykład: Dyskusja została rozwiązana, Wypłaciliśmy pieniądze z Allegro Protect.
Ukryj zakup
Jeśli wybierzesz tę opcję, zakup zniknie z Twojej listy. Nie możesz go wtedy przywrócić.
Warto wiedzieć: Ukrycie zakupu nie oznacza, że został przez Ciebie anulowany. Jeśli chcesz zrezygnować z zakupu, skontaktuj się ze sprzedającym. Dowiedz się więcej.
Zamówienia łączone z Magazynu Allegro
Szczegóły zakupu wyświetlamy inaczej w przypadku zamówień łączonych, które wysyłamy do Ciebie z Magazynu Allegro. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w tym artykule.