Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Za większość zakupów na Allegro możesz zapłacić kartą. Zrobisz to na trzy sposoby – w zależności od tego, czy masz zapisaną kartę płatniczą (lub kilka kart) w ustawieniach konta.
Jak zapłacić kartą, gdy nie masz zapisanej karty płatniczej
- Wybierz opcję karta płatnicza w formularzu dostawy i płatności.
Wprowadź dane karty: numer, datę ważności i kod CVV2/CVC2. Następnie:
- jeśli chcesz użyć tej karty jeden raz, wybierz [użyj tylko raz]
- jeśli chcesz użyć tej karty i zapisać ją, wybierz [użyj i zapisz na przyszłość].
Kliknij [kupuję i płacę].
Jak zapłacić kartą, gdy masz zapisaną jedną kartę płatniczą
Wystarczy, że w formularzu dostawy i płatności klikniesz opcję karta płatnicza. Następnie kliknij [kupuję i płacę].
Jeśli chcesz dodać kolejną kartę, kliknij [opcje]. O tym, jak ją dodać, przeczytasz tutaj.
Jak zapłacić kartą, gdy masz zapisane kilka kart płatniczych
- Wybierz opcję karta płatnicza w formularzu dostawy i płatności.
Jeśli:
- chcesz użyć jednej z zapisanych kart, wybierz ją
- chcesz użyć innej karty, wybierz dodaj nową kartę. O tym, jak ją dodać, przeczytasz tutaj.
Kliknij [kupuję i płacę].
Dlaczego warto zapisać dane karty płatniczej
Jeśli zapiszesz dane swojej karty, podczas kolejnych zakupów nie musisz podawać ich ponownie. Dzięki temu skorzystasz też z szybkich zakupów – na stronie oferty zobaczysz przycisk [kupuję i płacę]. W ten sposób zrobisz zakupy jednym kliknięciem – dowiedz się więcej.
Dlaczego płatność została odrzucona
Twoja płatność może zostać odrzucona ze względu na brak autoryzacji ze strony Twojego banku lub problem z dodatkowym uwierzytelnieniem 3D Secure. Jeżeli w zakładce Moje zakupy widzisz Twoje zamówienie z informacją o nieudanej płatności, a pieniądze nie zostały pobrane z Twojej karty – spróbuj opłacić zakup ponownie. Jeżeli płatność zostanie ponownie odrzucona, skontaktuj się z nami.
Co, jeśli płatność jest oznaczona jako nieudana, a pieniądze zostały pobrane z konta
Skontaktuj się ze swoim bankiem. Zazwyczaj na koncie zostaje nałożona blokada na poczet zamówienia. Bank zdejmuje ją w ciągu kilku dni roboczych.
Co, jeśli masz inny problem z płatnością kartą
- Nie widzisz swojego zamówienia w zakładce Moje zakupy.
- Nie możesz skorzystać z zapisanej karty płatniczej.
- Nie działa przycisk [użyj] podczas próby przejścia do finalizacji zamówienia.
- Nie możesz połączyć się ze swoim bankiem, aby przejść uwierzytelnienie 3D Secure.
Co możesz zrobić
- Wyczyść przeglądarkę i usuń pliki cookies (tzw. ciasteczka).
- Sprawdź, czy problem występuje na innej przeglądarce/urządzeniu.
- Jeżeli masz jakiekolwiek karty zapisane w Allegro, usuń je.
Jeśli wszystkie kroki zawiodą, skontaktuj się z nami i wyślij nam 6 pierwszych i 4 ostatnie cyfry karty oraz zrób zrzuty ekranu z kolejno wykonywanych kroków podczas próby płatności.