Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
rzyW ramach metody dostawy Allegro One Kurier możesz zrobić zakupy na Allegro i otrzymać je jeszcze tego samego dnia. Przesyłki odbieramy od sprzedających i dostarczamy do Ciebie od poniedziałku do soboty.
Jak wybrać dostawę Allegro One Kurier
Informację o dostępnej dostawie Allegro One Kurier znajdziesz:
- na stronie z produktem, w sekcji Dostawa
- w formularzu opcji dostawy, w sekcji Dostawa na adres.
Jak szybko dostarczymy przesyłkę
Sprzedający w swoich ofertach mogą udostępniać metodę dostawy dzisiaj lub jutro. Dlatego możesz zobaczyć dwie metody Allegro One Kurier z różnym czasem dostawy:
- tego samego dnia od 18:00 do 22:00 – skorzystasz z niej, jeśli Twój adres dostawy znajduje się w jednym z niżej wymienionych miast i podasz go w formularzu opcji dostawy
- kolejnego dnia od 8:00 do 20:00.
Czas dostawy może się wydłużyć w sytuacjach wyjątkowych, takich jak okresy świąteczne czy trudne warunki drogowe.
W jakich miastach udostępniamy dostawę Allegro One Kurier
Obecnie z usługi można skorzystać w wybranych miastach Polski:
- Warszawa i okolice – między innymi Pruszków, Piaseczno, Ząbki, Łomianki
- Poznań
- Kraków
- Lublin
- Łódź
- Wrocław
- Częstochowa
- Toruń
- Bydgoszcz
- Katowice i wybrane miasta aglomeracji śląskiej – między innymi: Bytom, Chorzów, Czeladź, Będzin, Siemianowice Śląskie, Świętochłowice, Mysłowice, Sosnowiec, Zabrze, Ruda Śląska, Gliwice, Radzionków, Dąbrowa Górnicza.
Możesz także sprawdzić, czy Allegro One Kurier dostarczy przesyłkę na Twój adres – wprowadź swój kod pocztowy, a my wyświetlimy informację, czy dostawa na ten adres jest możliwa.
Jak zapłacić za dostawę Allegro One Kurier
Sprzedający może udostępnić:
dostawę kurierem z płatnością z góry za pomocą
- BLIKA
- Allegro Pay
- karty płatniczej. Informację o statusie płatności sprawdzisz w zakładce Moje zakupy.
dostawę kurierem z płatnością za pobraniem. Na stronie oferty w sekcji Na adres za pobraniem zobaczysz wtedy Kurier pobranie, Allegro One.
Za przesyłkę i dostawę zapłacisz bezpośrednio kurierowi przy odbiorze. Masz do wyboru trzy opcje płatności:
- kartą
- gotówką
- BLIKIEM.
Jeśli korzystasz z usługi Allegro Smart!, za dostawę swojej przesyłki zapłacisz 4,99 zł. Za dostawę poza Allegro Smart! zapłacisz zgodnie z cennikiem sprzedającego, czyli maksymalnie:
- 21,99 zł za dostawę Allegro One Kurier – opłata przy odbiorze z dostawą dzisiaj
- 17,99 zł za dostawę Allegro One Kurier – opłata przy odbiorze z dostawą jutro.
Przykłady
Przykład 1
Zamawiasz telefon za 1000 zł i wybierasz opcję dostawy Kurier pobranie, Allegro One z dostawą tego samego dnia. Nie korzystasz z usługi Allegro Smart! Zapłacisz kurierowi 1000 zł za telefon oraz 21,99 zł za dostawę – łącznie 1021,99 zł.
Przykład 2
Zamawiasz bluzę za 200 zł i wybierasz opcję dostawy Kurier pobranie, Allegro One z dostawą następnego dnia. Korzystasz z usługi Allegro Smart! Zapłacisz kurierowi 200 zł za bluzę oraz 4,99 zł za dostawę – łącznie 204,99 zł.
Jak śledzić przesyłkę zamówioną na Allegro
Jeśli zamawiasz przez Allegro, status przesyłki sprawdzisz:
- w zakładce Moje zakupy – znajdź zakup na liście, przejdź do Szczegółów zakupu i kliknij [rozwiń szczegóły dostawy]
- w powiadomieniu mejlowym
- w aplikacji Allegro – na liście kupionych przedmiotów, w części Szczegóły zakupu.
Wyświetlimy Ci aktualny status Twojej przesyłki:
- zakup opłacony
- oczekuje na nadanie
- w drodze
- w doręczeniu
- przesyłka odebrana.
Jak śledzić przesyłkę, jeśli zamawiasz poza Allegro
Kiedy nasz kurier odbierze Twoją paczkę od nadawcy, dostaniesz SMS-a z numerem przesyłki. Aby sprawdzić status swojej przesyłki, wpisz jej numer na naszej stronie.
W jaki sposób przekazać kurierowi prośbę
Jeśli chcesz przekazać uwagi do kuriera:
- zadzwoń do nas pod numer 616 306 886 (od 8:00 do 22:00 – od poniedziałku do soboty)
- skontaktuj się z nami.
W dniu, w którym przesyłka ma być do Ciebie dostarczona, dostaniesz też SMS-a z numerem telefonu do kuriera.
Jak zmienić termin lub adres dostawy
Aby zmienić termin lub adres dostawy, skontaktuj się z nami lub z nadawcą.
Podaj dane dotyczące przesyłki:
- numer przesyłki
- imię i nazwisko odbiorcy
- termin, w jakim przesyłka ma zostać doręczona lub nowy adres dostawy.
Najczęściej zadawane pytania
Przeczytasz o tym w naszym artykule.
Możesz zrezygnować z przesyłki w dowolnej chwili.
Zgłoś, że nie chcesz odebrać przesyłki:
- przez formularz kontaktowy
- bezpośrednio sprzedającemu
- zadzwoń na numer 616 306 886.
Podaj swoje imię i nazwisko oraz numeru przesyłki, której dotyczy rezygnacja.
Aby zobaczyć, co dzieje się z Twoją przesyłką, sprawdź jej status. Jeżeli minął czas dostawy, a kurier nadal do Ciebie nie dotarł, skontaktuj się z nami.
Jeśli przesyłka do Ciebie nie dotarła lub liczba paczek jest niekompletna: zadzwoń do nas pod numer 616 306 886 (od 8:00 do 22:00) napisz do nas przez formularz kontaktowy.
Ustalimy, co dzieje się z Twoją paczką i przekażemy Ci dalsze informacje.