Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Status przesyłki sprawdzisz:
- w zakładce Moje zakupy – znajdź zakup na liście, przejdź do Szczegółów zakupu i kliknij [rozwiń szczegóły dostawy]
- w powiadomieniu mejlowym
- w aplikacji – na liście kupionych przedmiotów, w części Szczegóły zakupu oraz w zakładce Moje przesyłki
- na komputerze – w zakładce Moje przesyłki
jeśli będą spełnione 2 warunki:
- Podczas zapłaty za zakupy przez Allegro Finanse wypełnisz formularz dostawy i płatności.
- Sprzedający wpisze numer przesyłki na karcie płatności.
Jeśli warunki zostały spełnione, w Szczegółach zakupu w zakładce Moje zakupy zobaczysz podstawowe informacje o Twoim zamówieniu:
- dane sprzedającego
- tytuł i numer oferty
- datę zakupu
- rodzaj przewoźnika
- numer przesyłki
- aktualny status przesyłki – zależności od etapu realizacji zamówienia, przesyłka będzie miała określony status, na przykład: Oczekuje na nadanie, Nadana, W drodze, Odbierz przesyłkę.
Jeśli wybierasz metodę Allegro One: One Box lub One Punkt
W tym wypadku możesz też zobaczyć dodatkowy status Odesłano nadawcy – jeśli nie odbierzesz swojej przesyłki w terminie. Zobacz, gdzie śledzić przesyłkę Allegro One i jak ją odebrać.
Status przesyłki sprawdzisz:
- w zakładce Moje zakupy – znajdź zakup na liście, przejdź do Szczegółów zakupu i kliknij [rozwiń szczegóły dostawy]
- w powiadomieniu mejlowym
- w aplikacji Allegro – na liście kupionych przedmiotów, w części Szczegóły zakupu, a także w zakładce Moje przesyłki
jeśli będą spełnione 2 warunki:
- Podczas zapłaty za zakupy przez Allegro Finanse wypełnisz formularz dostawy i płatności.
- Sprzedający wpisze numer przesyłki na karcie płatności.
Aby skorzystać z zakładki Moje przesyłki, zaloguj się w aplikacji Allegro i kliknij ikonę samochodu w prawym górnym rogu ekranu.
W zakładce Moje przesyłki zobaczysz wszystkie paczki o statusie:
- w drodze
- w doręczeniu
- gotowe do odbioru
- oczekuje na nadanie
- nadana.
Informacje o przesyłkach, które czekają na nadanie lub zostały już przez Ciebie odebrane, sprawdzisz w zakładce Moje zakupy.
Jakie informacje znajdziesz w zakładce Moje przesyłki
- logotyp przewoźnika – czyli kto dostarczy paczkę
- nazwę produktu i jego zdjęcie główne
- status przesyłki
- przewidywany termin dostawy
- opcję zdalnego odbioru przesyłek z Allegro One Box
- kod odbioru lub QR kod dla przesyłek Allegro One oraz InPost
- szczegóły dostawy, na przykład informacje o punkcie odbioru, przekierowaniu, a w przypadku przesyłek Allegro One – czas na odbiór paczki.
Damy Ci też znać o ewentualnych problemach z zamówieniem, na przykład o opóźnieniu paczki czy o zmianie punktu odbioru.
Jeśli odbierzesz już wszystkie przesyłki z listy, odeślemy Cię do Moich zakupów.