Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościStatus przesyłki sprawdzisz
- w szczegółach wybranego zamówienia w zakładce Kupione,
- w zakładce Lista moich wpłat,
- w powiadomieniu e-mailowym,
- w aplikacji - na liście kupionych przedmiotów, w części Szczegóły zamówienia.
jeśli będą spełnione 2 warunki:
- Podczas zapłaty za zakupy przez Allegro Finanse wypełnisz formularz opcji dostawy i zapłaty.
- Sprzedający wpisał numer przesyłki na karcie płatności.
Jeśli warunki zostały spełnione, w szczegółach zamówienia w zakładce Kupione zobaczysz podstawowe informacje o Twoim zamówieniu: dane sprzedającego, tytuł i numer oferty, datę zakupu, rodzaj przewoźnika, numer przesyłki oraz jej aktualny status. W zależności od stopnia realizacji zamówienia, przesyłka będzie miała określony status (na przykład U Sprzedającego, Do odbioru itp.).
Zawsze możesz też poprosić sprzedającego o podanie numeru przesyłki, a następnie śledzić ją na stronie przewoźnika:
- Poczta Polska,
- DHL,
- UPS,
- GLS,
- Ruch,
- InPost,
- DPD,
- Pocztex,
- FedEx,
- TNT Express,
- GEIS,
- DB Schenker,
- Raben.