Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościMożliwe przyczyny problemu
- Minęło 14 dni od momentu odebrania przesyłki. W takim przypadku darmowy zwrot nie jest już dostępny.
- Wybraną formą dostawy były Paczkomaty 24/7. Opcja darmowego zwrotu Allegro InPost nie obejmuje tej metody. W sprawie zwrotu skontaktuj się ze Sprzedającym.
- Kupiłeś bez rejestracji. Darmowy zwrot dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych Klientów Allegro.
- Wybrałeś opcję dostawy Allegro InPost, ale numer przesyłki nie jest widoczny w szczegółach Twojego zakupu w zakładce Kupione. Możliwe, że Sprzedający nadał przesyłkę inną usługą. Skontaktuj się z nim w celu wyjaśnienia.
- Inną przyczyną może być adres Sprzedającego w ustawieniach jego konta na Allegro - jeśli posiada inny, niż polski, to bezpłatny zwrot nie jest dostępny. Skontaktuj się ze Sprzedającym, aby wyjaśnić sprawę.
Jeśli kliknąłeś w zwrot produktu w szczegółach wybranego zamówienia, ale sms z kodem nie dotarł
- sprawdź, czy kod jest widoczny w sekcji zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy, w szczegółach wybranego zakupu w zakładce Kupione,
- sprawdź, czy doszedł do Ciebie e-mail z kodem umożliwiającym zwrot.
Jeśli mimo to nie masz kodu do zwrotu w szczegółach wybranego zamówienia ani w wiadomości e-mail, napisz do nas i podaj numer przesyłki.