Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Możliwe przyczyny problemu
- Minęło 14 dni od momentu odebrania przesyłki. W takim przypadku darmowy zwrot nie jest już dostępny.
- Wybraną formą dostawy były Paczkomaty InPost. Opcja darmowego zwrotu Allegro InPost nie obejmuje tej metody. W sprawie zwrotu skontaktuj się ze sprzedającym.
- Sprzedający nie uzupełnił warunków zwrotów w swoich ofertach. Sprawdzisz to w części Zwroty na stronie oferty. Aby móc skorzystać z darmowego zwrotu, konieczne jest uzupełnienie tych warunków przez sprzedającego.
- Wybraną opcją dostawy było Allegro InPost, ale numer przesyłki nie jest widoczny w szczegółach Twojego zakupu w zakładce Moje zakupy. Możliwe, że sprzedający nadał przesyłkę inną usługą. Wtedy umożliwimy Ci wygenerowanie etykiety zwrotnej dla Poczty Polskiej.
- Inną przyczyną może być adres sprzedającego w ustawieniach jego konta na Allegro – jeśli jest inny, niż polski, to bezpłatny zwrot nie jest dostępny. Skontaktuj się ze sprzedającym, aby wyjaśnić sprawę.
Jeśli SMS nie dotarł mimo próby wygenerowania kodu
- sprawdź, czy kod jest widoczny w sekcji Zwrot towaru w szczegółach wybranego zakupu w zakładce Moje zakupy
- sprawdź, czy doszedł do Ciebie mejl z kodem umożliwiającym zwrot.
Jeśli mimo to nie masz kodu do zwrotu w szczegółach wybranego zamówienia ani w mejlu, napisz do nas i podaj numer przesyłki.