Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościWysyłka towaru może się opóźnić, jeżeli po zakupie nie wypełnisz formularza dostawy i zapłaty. Sprzedający nie wie wówczas, jaki rodzaj przesyłki i płatności wybrałeś. Formularz jest dostępny po kliknięciu w:
- dokończ transakcję - przy wybranym zakupie w zakładce Kupione,
- zapłać teraz lub przy odbiorze - w e-mailu o wygranej ofercie.
Może się zdarzyć, że przesyłka z Twoim przedmiotem została późno nadana. Zapytaj Sprzedającego, kiedy ją nadał:
- przejdź na stronę Kupione,
- przy odpowiednim zakupie kliknij w szczegóły - dane znajdziesz wówczas na dole strony,
- napisz e-mail lub zadzwoń, korzystając z otrzymanych danych kontaktowych.
Zwróć też uwagę, że ze względu na weekend, przesyłka nadana pod koniec tygodnia może dotrzeć do Ciebie dopiero w następnym.
Numer przesyłki znajdziesz w zakładce Lista moich wpłat, pod warunkiem, że zapłaciłeś za towar przez Allegro Finanse i Sprzedający umieścił numer na karcie płatności. Jeśli tego nie zrobił lub zapłaciłeś w inny sposób, poproś Sprzedającego o podanie tej informacji.
Jeśli znasz numer przesyłki, w przypadku kilku przewoźników (UPS, GLS, Ruch, DHL, Inpost, PocztaPolska, DPD, Pocztex, FedEx, TNT Express, GEIS, DB Schenker, Raben) możesz sprawdzić jej status w zakładce Przesyłki.
Jeśli nie uda Ci się nawiązać kontaktu ze sprzedającym, możesz podjąć próbę wyjaśnienia problemu za pomocą Dyskusji.