Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Jeśli chcesz, to w ciągu 90 dni od dnia zakupu możesz:
- zmienić ocenę (gwiazdki) wybranego obszaru – na przykład Obsługi kupującego
- edytować treść komentarza
- całkowicie usunąć ocenę.
Możesz zmienić lub usunąć zarówno ocenę Polecam, jak i Nie polecam. Możesz to zrobić samodzielnie tylko raz dla danego zamówienia. Jeśli chcesz zrobić to ponownie, daj nam znać – kliknij [skontaktuj się z nami] pod tym artykułem.
Gdy usuniesz ocenę, możesz wystawić nową, o ile nie minęło 90 dni od zakupu.
Jak edytować lub usunąć ocenę
- Przejdź do zakładki Moje zakupy.
- Kliknij [szczegóły zakupu] przy zamówieniu od sprzedającego, którego ocenę chcesz zmienić lub usunąć.
- Kliknij [Pokaż ocenę].
- Zobaczysz wystawioną ocenę. Aby ją edytować, kliknij [zmień ocenę].
Następnie, jeśli chcesz:
- edytować ocenę – wprowadź zmiany i kliknij [zapisz zmiany].
- usunąć ocenę – kliknij [usuń ocenę]. Następnie wskaż powód swojej decyzji.
Zmiana oceny na prośbę sprzedającego
Ocenę sprzedającego możesz zmienić z własnej woli, ale może też poprosić Cię o to sprzedający – ma na to 90 dni od zakupu. Jeśli to zrobi, dostaniesz od nas mejla. Znajdziesz w nim między innymi:
- informację o tym, której oceny dotyczy prośba
- uzasadnienie prośby sprzedającego
- datę i godzinę, do której możesz zmienić lub usunąć ocenę.
Gdy w mejlu klikniesz [zgadzam się] – przeniesiemy Cię na stronę, na której możesz zmienić lub usunąć ocenę. Wyślemy też mejla do sprzedającego i damy mu znać o tym, że ocena została przez Ciebie zmieniona lub usunięta.
Zarówno jeśli zmienisz ocenę wystawioną sprzedającemu, jak i usuniesz ją i dodasz nową – traktujemy ją jako kolejną unikalną ocenę. Dlatego sprzedający może ponownie się do niej odnieść i poprosić o jej zmianę.