Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościJeśli po problemie z zamówieniem udało Ci się ostatecznie dojść do porozumienia ze Sprzedającym, może on wystąpić z wnioskiem o unieważnienie opinii nie polecam, w ciągu 21 dni od daty jej otrzymania.
Jeśli to zrobi, otrzymasz od nas e-mail z informacją. Aby potwierdzić usunięcie takiej opinii, w ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości kliknij w niej przycisk [usuń komentarz]. Jeśli wiadomość nie dotarła na Twoją skrzynkę odbiorczą, sprawdź folder Spam lub potwierdź usunięcie na tej stronie.
Sprzedający może wystapić z prośbą o usunięcie oceny tylko raz do danego zamówienia. Jeśli się zgodzisz - wówczas nie będzie ona wpływała na ogólną ocenę Sprzedającego.
Możesz ponownie ocenić to samo zamówienie, pod warunkiem, że nie minęło jeszcze 90 dni od zakupu.
Masz pytanie? Napisz do nas.