Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
W niektórych przypadkach możemy usuwać opinie i komentarze wystawione sprzedającemu. Możemy to zrobić:
- na Twoją prośbę – w każdej sytuacji, na przykład gdy komentarz już raz został przez Ciebie edytowany i chcesz zmienić go ponownie. Wtedy możesz się z nami skontaktować i poprosić o pomoc.
- na prośbę sprzedającego – na przykład w sytuacji, gdy pomimo prośby, kupujący nie edytuje opinii, a wynika z niej jednoznacznie, że została wystawiona przez pomyłkę.
- gdy dostaniemy informację o naruszeniu – zarówno kupujący, jak i sprzedający mogą skorzystać z opcji zgłoś naruszenie, którą wyświetlamy przy komentarzach i odpowiedziach na komentarze na Liście ocen sprzedającego. Możesz z niej skorzystać, gdy komentarz lub odpowiedź narusza:
- dobra osobiste lub dane kontaktowe
- prawa patentowe, autorskie, tajemnice przedsiębiorstwa
- inne przepisy prawa.
- gdy treść komentarza narusza nasze zasady lub regulamin. Komentarz opisowy nie może zawierać między innymi:
- wulgaryzmów, treści obscenicznych, pornograficznych lub nawołujących do szerzenia nienawiści, rasizmu, ksenofobii oraz konfliktów między narodami
- treści obraźliwych (określenia, które w Słowniku Języka Polskiego PWN mają kwalifikator "wulgarny", "obraźliwy", pogardliwy" lub "wyzwisko")
- określeń typu złodziej, oszust, wyłudził, naciągnął, matactwo, krętactwo, bandyta, kanciarz, hochsztapler, wałkarz, szwindel, przekręt, przestępstwo/przestępca, szachraj, kombinator, chuligan – wobec osób, co do których nie zapadł prawomocny wyrok w sprawie, ponieważ może to stanowić naruszenie dóbr osobistych
- danych kontaktowych (w tym imienia, nazwiska, miejsca zamieszkania, numeru telefonu lub adresu e-mail)
- informacji o charakterze wyłącznie reklamowym
- informacji handlowych
- adresów stron WWW.
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Możemy nie podejmować żadnych działań, jeśli uznamy, że nie mamy do tego wystarczających podstaw.
Sprawdź w tabeli poniżej, co możemy zrobić w konkretnych sytuacjach.
Sytuacja | Co możemy zrobić |
---|---|
Treść komentarza narusza nasze zasady lub regulamin. | Co możemy zrobić Usunąć ocenę wraz z komentarzem. |
Ocena została wystawiona do niewłaściwej transakcji. | Co możemy zrobić Usunąć ocenę wraz z komentarzem, jeśli jego treść jednoznacznie wskazuje na pomyłkę. Jeśli kupujący nie wystawił komentarza, nie usuniemy oceny. |
Kupujący wybrał niewłaściwy typ oceny – wystawił ocenę Nie polecam, a zgodność z opisem i obsługę kupującego ocenił na 5 gwiazdek. | Co możemy zrobić Usunąć ocenę wraz z komentarzem. |
Kupujący wystawił ocenę sprzedaży zbyt wcześnie. | Co możemy zrobić Jeśli typ oceny i treść komentarza jednoznacznie nie wskazuje na pomyłkę, nie podejmujemy działania. |
Jeśli dotyczy Cię któraś z tych sytuacji i chcesz, żebyśmy usunęli opinię – daj nam znać. Kliknij [skontaktuj się z nami] pod tym artykułem.
Opinie i komentarze wystawione sprzedającemu możemy też usunąć na podstawie wyroku sądu.