Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Jeśli zauważysz przy loginie sprzedającego informację: konto zawieszone, oznacza to, że w tym momencie sprzedający nie może wystawiać nowych ofert i wyjaśniamy z nim powód blokady.
Co to oznacza dla kupującego
Nawet jeśli sprzedający ma zawieszone konto, jest zobowiązany do realizacji Twojego zamówienia. Jeśli nie będzie to możliwe, sprzedający powinien zwrócić Ci pieniądze za zakup.
Trudności z zamówieniem – co możesz zrobić i jak możemy Ci pomóc
Jeżeli pojawi się kłopot przy realizacji zamówienia, skorzystaj z Dyskusji. To najlepsze rozwiązanie, aby porozumieć się ze sprzedającym. Dyskusje rozwiązują 98% zgłaszanych trudności!
W Dyskusjach monitorujemy czas odpowiedzi sprzedającego – ma na to 24 godziny z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy. Jeśli sprzedający nie odpowie w wyznaczonym czasie, skorzystaj z naszej pomocy. Wystarczy, że w Dyskusji klikniesz [Poproś o pomoc Allegro], a włączymy się do rozmowy.
Nawet sprzedający, którzy mają zawieszone konto, realizują większość transakcji rzetelnie i terminowo.
Chronimy Twoje zakupy
Jeśli nie uda Ci się dojść do porozumienia ze sprzedającym, możesz oznaczyć Dyskusję jako nierozwiązaną. Prześlemy Ci wtedy link do krótkiego formularza Allegro Protect.