Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Wysyłka towaru może się opóźnić, jeżeli nieprawidłowo wypełnisz formularz dostawy i płatności. Sprawdź podane w formularzu dane – odszukaj wybrany zakup w zakładce Moje zakupy i kliknij [Szczegóły zakupu]. Jeżeli dane nie są poprawne, jak najszybciej skontaktuj się ze sprzedającym.
Może się zdarzyć, że przesyłka z Twoim przedmiotem została późno nadana. Zapytaj sprzedającego, kiedy ją nadał:
- przejdź do zakładki Moje zakupy
- przy odpowiednim zakupie kliknij [Szczegóły zakupu]
- kontakt do sprzedającego znajdziesz w części Dane sprzedającego
- napisz mejla lub zadzwoń, korzystając z otrzymanych danych kontaktowych.
Zwróć też uwagę, że przesyłka nadana pod koniec tygodnia może dotrzeć do Ciebie dopiero po weekendzie.
Numer przesyłki również znajdziesz w szczegółach danej oferty, w części Twoja przesyłka. Oprócz numeru przesyłki i nazwy przewoźnika znajdziesz tu także status przesyłki i historię przesyłki.
Numer przesyłki zobaczysz tylko wtedy, jeżeli płatność miała miejsce przez Allegro Finanse, a sprzedający umieścił numer na karcie płatności. Jeśli tego nie zrobił lub do płatności doszło w inny sposób, poproś sprzedającego o podanie tej informacji.
Jeśli nie uda Ci się nawiązać kontaktu ze sprzedającym, możesz podjąć próbę wyjaśnienia problemu za pomocą Dyskusji.