Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Na Allegro możesz skontaktować się ze sprzedającym na kilka sposobów:
- przez formularz Zadaj pytanie
- bezpośrednio, za pomocą danych sprzedającego
- przez Centrum Wiadomości
- przez Dyskusję.
Zadaj pytanie
Jeśli chcesz zapytać sprzedającego o produkt lub ofertę jeszcze przed zakupem, skorzystaj z opcji Zadaj pytanie. Znajdziesz ją na stronie oferty. Aby przesłać pytanie, najpierw zaloguj się na swoje konto Allegro.
Wyjątkiem są oferty ogłoszeniowe – tam numer telefonu do sprzedającego i opcję Zadaj pytanie znajdziesz na prawo od zdjęcia przedmiotu ogłoszenia. Nie musisz logować się do Allegro, aby skontaktować się ze sprzedającym w ten sposób.
Dane sprzedającego
Po zakończeniu każdej transakcji wyślemy Ci mejlem dane sprzedającego, w tym adres mejlowy i numer telefonu.
Po zalogowaniu sprawdzisz je również:
- przed zakupem – na stronie oferty w sekcji O sprzedającym, w części Kontakt (jeśli sprzedający podał te dane)
- po zakupie – w zakładce Moje zakupy, gdy klikniesz [Szczegóły zakupu] przy wybranym zamówieniu.
Centrum Wiadomości
Jeśli nie chcesz opuszczać strony lub aplikacji Allegro, wykorzystaj Centrum Wiadomości do kontaktu ze sprzedającym.
Centrum Wiadomości jest bardzo łatwe w obsłudze – łączy w sobie wygodę czatu i możliwości poczty elektronicznej. Dostajesz powiadomienia o nowych wiadomościach, a dostęp do swojej korespondencji masz przez 6 miesięcy od nawiązania kontaktu.
Więcej o Centrum Wiadomości przeczytasz w tym artykule.
Dyskusje
Jeśli zamówiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową, przesyłka nie dotarła na miejsce lub masz problem ze zwrotem produktu – otwórz Dyskusję, w której możesz wyjaśnić tę sprawę ze sprzedającym.
W Dyskusji możesz umieścić wszystkie informacje i pliki potrzebne do przedstawienia sytuacji. Sprzedający ma 24 godziny (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy), aby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie. Możesz także poprosić nas o włączenie się do Dyskusji i pomoc w wyjaśnieniu sprawy ze sprzedającym. Dowiedz się więcej.