Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościZapłatę za przedmiot przesłany do Ciebie przesyłką pobraniową potwierdzasz z chwilą odbioru takiej przesyłki. Aby uzyskać dokument zaświadczający odbiór (i jednocześnie zapłatę za przedmiot):
Udaj się do kierownika placówki, z której są roznoszone przesyłki pobraniowe dla Twojego rejonu.
Porozmawiaj z kierownikiem placówki i przedstaw mu zaistniałą sytuację. Zwróć się do niego z prośbą o wydanie potwierdzenia doręczenia przesyłki pobraniowej nr [tu podaj numer swojej przesyłki] na kwotę [tu podaj kwotę]. Zadbaj o to, by na potwierdzeniu znalazły się pieczęć przewoźnika oraz podpis wydającego je pracownika.