Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościJeśli potrzebujesz potwierdzenia płatności do wniosku o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, zdobędziesz je na 2 sposoby:
- Skontaktuj się ze swoim bankiem i uzyskaj trandycyjne potwierdzenie płatności (z pieczęciami).
- Pobierz dokument elektroniczny z Twojego konta internetowego w banku. Taki dokument jest najczęściej opatrzony klauzulą "Dokument sporządzony elektronicznie, nie wymaga pieczęci ani podpisu zgodnie z Ustawą" lub widnieje na nim pieczęć elektroniczna banku.
Jeśli płatność za przedmiot przebiegła za pośrednictwem Allegro Finanse, zaznacz tę opcję we wniosku o rekompensatę.