Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Jak odzyskać kupon, jeśli Twoja płatność się nie udała
- Przejdź do zakładki Moje zakupy.
- Odszukaj zamówienie, do którego doliczyliśmy zniżkę z kuponu lub karty podarunkowej.
- Sprawdź status płatności za zakup.
Jeśli Twoja płatność ma status anulowana lub nieudana — zniżkę możesz wykorzystać ponownie. W przypadku:
- nowej karty podarunkowej – wystarczy, że przy kolejnej próbie płatności wpiszesz jej kod w sekcji Twoje zniżki
- częściowo wykorzystanej karty podarunkowej – odnajdziesz ją w sekcji Kupony oraz rubryce Twoje zniżki przy finalizacji zamówienia
- płatności Monetami – swoją zniżkę znajdziesz w sekcji Kupony oraz rubryce Twoje zniżki przy finalizacji zamówienia. Znajdziesz tam kupon monetowy ze zniżką. Kupon monetowy jest ważny przez 14 dni od daty zwrotu. Jeśli nie planujesz użyć go w tym czasie, napisz do nas.
Jeśli Twoja płatność ma status zakończona, kupon został wykorzystany.
Status płatności – rozpoczęta
Jeśli Twoja płatność ma status rozpoczęta, kupon został tymczasowo zarezerwowany do płatności za zakup. Aby go odzyskać, przejdź do zakładki Moje zakupy i anuluj rozpoczętą płatność. Wtedy automatycznie odblokujemy Twoje kupony.
Jak odzyskać kupon, kiedy anulujesz zakup
Jeśli anulujesz swoje zamówienie, automatycznie anulujemy także Twoją płatność za nie — pod warunkiem, że ma ona status w toku. Automatycznie odblokujemy wtedy Twoje kupony lub kartę podarunkową.
Jeżeli płatność już się zakończyła, a Ty anulujesz zakup — poczekaj, aż sprzedający zleci zwrot płatności. Damy ci o tym znać mejlowo.
Kupon lub kartę podarunkową znajdziesz w zakładce Kupony. Kupon monetowy jest ważny przez 14 dni od daty zwrotu. Jeśli nie planujesz użyć go w tym czasie, napisz do nas.
Jak odzyskać kupon, kiedy zrezygnujesz z zamówienia i odeślesz przedmiot
Po tym, jak zrezygnujesz z zamówienia i odeślesz przedmioty sprzedającemu, sprzedający zleci zwrot płatności.
Wtedy przekażemy Ci kupon monetowy lub nową kartę podarunkową. Zniżkę znajdziesz w zakładce Kupony. Kupon monetowy jest ważny przez 14 dni od daty zwrotu. Jeśli nie planujesz użyć go w tym czasie, napisz do nas.