Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Jak to działa
Jeśli w ramach jednego zamówienia zrobisz zakupy u kilku sprzedających, którzy korzystają z One Fulfillment by Allegro, wyślemy je do Ciebie z Magazynu Allegro w jednej przesyłce.
Produkty dostępne w Magazynie Allegro, z których możesz utworzyć zamówienie łączone, znajdziesz na tej stronie. Szybko i wygodnie wyszukasz je również dzięki filtrowi. Wystarczy, że w filtrze Miejsce wysyłki zaznaczysz wartość wysyłka z Magazynu Allegro.
Aby wyszukać kilka produktów jednocześnie, możesz skorzystać z opcji szukaj wielu. Gdy będą one dostępne w Magazynie Allegro, wyświetlimy Ci je w wynikach wyszukiwania.
Ile zapłacisz za zamówienie łączone
Gdy nie masz Allegro Smart!
Zapłacisz koszt dostawy jednej przesyłki – niezależnie od tego, u ilu sprzedających w One Fulfillment by Allegro zrobisz zakupy. Na to, ile dokładnie zapłacisz, wpływa metoda dostawy, którą wybierzesz. Informację o jej koszcie zobaczysz podczas zakupów – w formularzu dostawy i płatności.
Gdy masz Allegro Smart!
Skorzystasz z darmowej dostawy zamówienia łączonego w ramach Allegro Smart!, jeśli:
- korzystasz z Allegro Smart! i zrobisz zakupy za minimum 40 zł u kilku sprzedających w One Fulfillment by Allegro oraz
- przynajmniej jeden ze sprzedających, u których robisz zakupy, ma oferty oznaczone ikoną Allegro Smart!
Gdzie zobaczysz informacje o dostawie z Magazynu Allegro
Informację o tym, że dane produkty zamawiasz z Magazynu Allegro, znajdziesz między innymi:
- na liście produktów dostępnych w Magazynie Allegro
- na ministronie produktu, którą zobaczysz, gdy najedziesz kursorem na dany produkt na liście produktów
- na górze strony z ofertą – pod loginem sprzedającego
- w dolnej części strony z ofertą – na przykład w sekcji O sprzedającym, Dostawa i płatność oraz Inne przedmioty sprzedającego
- podczas składania zamówienia – w koszyku, w formularzu dostawy i płatności oraz na stronie z podziękowaniem za zakupy.
Dodatkowo w przypadku zamówień z Magazynu Allegro, w zakładce Moje zakupy, przy wybranym zamówieniu nie zobaczysz nazwy sprzedającego, ale informację o dostawie z Magazynu Allegro. Nazwę sprzedającego zobaczysz, dopiero gdy klikniesz [szczegóły zakupu]. Wyświetlimy ją wtedy przy danym produkcie.
Dotyczy to zamówień z Magazynu Allegro (zarówno zakupów u jednego, jak i kilku sprzedających) o każdym statusie realizacji – również zwrotów i anulowanych zakupów.
Jak anulować zamówienie łączone
Możesz anulować wyłącznie te zamówienia łączone, które w zakładce Moje zakupy mają status Nowe. Gdy to zrobisz – anulujesz całe zamówienie, czyli zakupy u wszystkich sprzedających. Nie możesz anulować zamówienia u wybranego sprzedającego, u którego robisz zakupy w ramach zamówienia łączonego.
Aby anulować zamówienie łączone:
- Przejdź do zakładki Moje zakupy i przy wybranym zamówieniu kliknij [szczegóły zakupu].
- Kliknij [anuluj zakup].
- Wybierz powód anulowania i jeszcze raz kliknij [anuluj zakup].
Zwrot wpłaty za anulowane zamówienie łączone dostaniesz w częściach – od każdego ze sprzedających.
Jak zwrócić produkt z zamówienia łączonego
Zamówienie łączone zwrócisz w ten sam sposób, jak standardowe zamówienie na Allegro. Produktów z takiego zamówienia nie będziesz jednak odsyłać do sprzedającego (lub sprzedających – w przypadku zwrotu kilku produktów), ale do Magazynu Allegro.
Jeśli chcesz zwrócić kilka produktów z zamówienia łączonego, zapakuj je do jednej przesyłki.
Aby zwrócić produkt z zamówienia łączonego:
Przejdź do zakładki Moje zakupy i przy wybranym zamówieniu:
- kliknij [szczegóły zakupu] lub
- kliknij trzy pionowe kropki, a następnie kliknij [zwrot].
- Kliknij [zwróć zakup] przy produkcie, który chcesz zwrócić.
- Wskaż powód zwrotu.
- Podaj dane konta do zwrotu środków i numer telefonu. Następnie kliknij [zwracam produkty].
- Wskaż sposób wysyłki i pobierz kod zwrotu lub etykietę nadawczą. Gdy wybierzesz wysyłkę własną – zrealizujesz zwrot we własnym zakresie, dowolną metodą dostawy.
- Bezpiecznie spakuj i nadaj paczkę do Magazynu Allegro.
Przesyłki zwrotne możesz nadać do Magazynu Allegro za darmo. Wystarczy, że zamówienie, z którego produkty zwracasz:
- zostało zrobione w ramach Allegro Smart! lub
zostało zrealizowane jedną z poniższych metod dostawy:
- Allegro Paczkomaty InPost
- Allegro One Box
- Allegro One Punkt.
W pozostałych przypadkach zapłacisz za każdy zwrot osobno.
Jak zadać pytanie o zamówienie łączone
Aby zapytać o zamówienie łączone:
- na stronie z podziękowaniem za zakupy kliknij Przejdź do szczegółów, a następnie Zapytaj o zakup
- przy wybranym zamówieniu w zakładce Moje zakupy kliknij [zapytaj o zakup]
- w mejlu, który dostaniesz od nas po zakupie, kliknij [skontaktuj się z nami].
Gdy to zrobisz, określ, o co chcesz zapytać – o produkt czy dostawę i zwrot.
Zaznacz:
- Dostawa i zwrot – gdy chcesz zapytać o realizację zamówienia, jego dostawę lub zwrot. Następnie wpisz swoje pytanie i kliknij [wyślij]. Twoja wiadomość trafi do obsługi Magazynu Allegro.
- Produkt – gdy chcesz zapytać o kwestie związane z produktem, na przykład jego dostępne warianty kolorystyczne. Następnie zaznacz, o który produkt z zamówienia chcesz zapytać, wpisz pytanie i kliknij [wyślij]. Twoja wiadomość trafi do sprzedającego, od którego został kupiony dany produkt.
Jeśli rozmowa będzie tego wymagała, obsługa Magazynu Allegro może przekierować Twoje wiadomości sprzedającemu – lub odwrotnie. Jeśli rozmowa, którą prowadzisz z obsługą Magazynu Allegro, dotyczy całego zamówienia i zostanie przekierowana do konkretnego sprzedającego – zobaczysz ją w Centrum Wiadomości w nowym wątku.
Jeśli chcesz zapytać sprzedającego o produkt lub ofertę jeszcze przed zakupem, skorzystaj z opcji Zadaj pytanie. Znajdziesz ją na stronie oferty.
Jak wyglądają Dyskusje w przypadku zamówień łączonych
Aby założyć Dyskusję:
- Otwórz zakładkę Moje zakupy i kliknij [szczegóły zakupy] przy zamówieniu, dla którego chcesz założyć Dyskusję.
- Kliknij [zgłoś problem z zakupem], a następnie [otwórz Dyskusję].
- Wskaż powód Dyskusji i kliknij [dalej].
- Wybierz produkt z zamówienia, dla którego chcesz założyć Dyskusję.
- Kliknij [rozpocznij Dyskusję].
- Opisz problem i – jeśli chcesz – dodaj załączniki.
Do jednego zamówienia łączonego możesz założyć więcej niż jedną Dyskusję.
W zależności od powodu Dyskusji trafi ona do:
- sprzedającego, od którego został kupiony produkt oznaczony przez Ciebie jako powód Dyskusji lub
- obsługi Magazynu Allegro.
Do obsługi Magazynu Allegro trafią Dyskusje, które założysz z powodu:
- Nie otrzymałem produktu
Zamówienie jest niekompletne:
- Brak produktu w przesyłce
Problem z produktem:
- Produkt i paczka uszkodzona w transporcie
- Produkt uszkodzony, ale paczka jest cała
Brak zwrotu wpłaty:
- Brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu
- Brak zwrotu wpłaty po anulowaniu zamówienia
- Problem z odstąpieniem/anulowaniem zakupu.
Do sprzedającego trafią Dyskusje, które założysz z powodu:
Zamówienie jest niekompletne:
- Brak dowodu zakupu
- Brak elementu produktu
Problem z produktem:
- Wada wykryta podczas używania
- Niezgodny z opisem.
Jeśli Dyskusja będzie tego wymagała, obsługa Magazynu Allegro może ją przekierować do sprzedającego – lub odwrotnie.
Jak złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących do zamówienia łączonego
Zrobisz to w ten sam sposób, jak w przypadku standardowego zamówienia na Allegro. Wystarczy, że we wniosku wskażesz:
- produkt z zamówienia, za który chcesz otrzymać rekompensatę
- powód złożenia wniosku.
Jeśli wybierzesz produkt od jednego sprzedającego, wniosek utworzymy tylko dla tego sprzedającego. Jeśli zaznaczysz we wniosku produkty od kilku sprzedających, dla każdego z nich utworzymy osobny wniosek.
Jak ocenić sprzedających i produkty w przypadku zamówień łączonych
Możesz ocenić zarówno sprzedających, jak i kupione u nich produkty. Aby to zrobić:
- W zakładce Moje Zakupy przy wybranym zamówieniu kliknij [szczegóły zakupu].
- Zjedź na dół strony i kliknij [oceń sprzedających] lub [oceń produkty] – w zależności od tego, co chcesz zrobić.
Dowiedz się więcej o ocenie sprzedającego oraz ocenie produktu.