Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Twoja wpłata może mieć status Anulowana w następujących przypadkach:
- pieniądze nie zostały wpłacone przez Allegro Finanse w ciągu 10 dni od wybrania sposobu zapłaty
- wpłata została przez Ciebie anulowana (wtedy zlecimy zwrot pieniędzy na rachunek bankowy, z którego została przeprowadzona)
- bank nie autoryzował Twojej wpłaty
- pracownik PayU S.A. lub PayPro S.A. anulował Twoją wpłatę (w przypadku uzasadnionych podejrzeń dotyczących jej poprawności).
Jeśli anulujesz płatność, środki nie zostaną przekazane sprzedającemu. Pamiętaj, że w takim przypadku sprzedający wciąż może oczekiwać od Ciebie dokończenia rozpoczętej transakcji. Dowiedz się o odstąpieniu od umowy.
Co dalej z Twoją wpłatą
- Jeśli transakcja ma status Anulowana, a pieniądze nie zostały pobrane z Twojego rachunku bankowego, możesz ponownie zlecić wpłatę. W tym celu przejdź do zakładki Moje zakupy i skorzystaj z przycisku [ponów płatność] przy nieopłaconym zamówieniu.
- Jeśli transakcja ma status Anulowana, a pieniądze zostały pobrane z Twojego rachunku bankowego, wpłata zostanie zwrócona na rachunek, z którego została wykonana.
Każda płatność na początku ma status Rozpoczęta
Jeśli ten status się nie zmienia sprawdź, czy środki zostały pobrane z Twojego rachunku bankowego. Jeśli nie zostały pobrane, ponów płatność. W tym celu:
- Przejdź do zakładki Moje zakupy.
- Skorzystaj z przycisku [ponów płatność] przy nieopłaconym zamówieniu.
- Ponownie wybierz sposób dostawy i płatności – możesz je w tym miejscu zmienić.
Inne powody, dla których płatność może mieć status Rozpoczęta
- Jeśli w formularzu opcji dostawy i płatności wybierzesz płatność przelewem tradycyjnym i wpłatę zlecisz innej instytucji (na przykład Poczcie Polskiej), czas realizacji wpłaty zależy od tej instytucji. Taka płatność rozliczana jest do 3 dni – nie ponawiaj jej wcześniej. W ten sposób anulujesz wpłatę i pieniądze wrócą na rachunek placówki, która wykonała przelew. Jeżeli tak się stało, a placówka nie ma Twojej wpłaty, napisz do nas.
- Jeśli płacisz za zamówienie bezpośrednio na rachunek sprzedającego – przez 10 dni Twoja wpłata będzia miała status Rozpoczęta. Po tym czasie, z powodu braku płatności przez Allegro, zostanie automatycznie anulowana.
- Twoja metoda płatności może być w danym momencie niedostępna – sprawdź na stronie swojego banku, w jakich godzinach realizuje płatności online.
- Wystąpiły problemy techniczne z rozliczeniem płatności.
Jeżeli w formularzu opcji dostawy i płatności została wybrana opcja płacę przelewem tradycyjnym i zamierzasz zrobić przelew online – zwróć uwagę, że wybranie tej opcji spowoduje wygenerowanie danych do wpłaty. Zrób przelew na te dane.