Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościTwoja wpłata może mieć status Anulowana w następujących przypadkach:
- nie wpłaciłeś pieniędzy przez Allegro Finanse w ciągu 10 dni od wybrania sposobu zapłaty,
- anulowałeś wpłatę (wówczas zlecimy zwrot pieniędzy na rachunek bankowy, z którego ją przeprowadziłeś),
- bank nie autoryzował Twojej wpłaty,
- pracownik PayU S.A. lub PayPro S.A. anulował Twoją wpłatę (w przypadku uzasadnionych podejrzeń dotyczących jej poprawności).
Jeśli anulujesz płatność, środki nie zostaną przekazane Sprzedającemu. Pamiętaj, że w takim przypadku Sprzedający wciąż może oczekiwać od Ciebie dokończenia rozpoczętej transakcji. Dowiedz się o odstąpieniu od umowy.
Co dalej z moją wpłatą?
- Jeśli transakcja ma status Anulowana, a pieniądze nie zostały pobrane z Twojego rachunku bankowego, możesz ponownie zlecić wpłatę. W tym celu przejdź do zakładki Lista moich wpłat, kliknij w numer anulowanej płatności i skorzystaj z przycisku [Zapłać ponownie].
- Jeśli transakcja ma status Anulowana, a pieniądze zostały pobrane z Twojego rachunku bankowego, wpłata zostanie zwrócona na rachunek, z którego została wykonana.
Każda płatność na początku ma status Rozpoczęta
Jeśli ten status się nie zmienia sprawdź, czy środki zostały pobrane z Twojego rachunku bankowego. Jeśli nie zostały pobrane, ponów płatność. W tym celu:
- przejdź do zakładki Lista moich wpłat,
- kliknij na numer anulowanej płatności,
- skorzystaj z przycisku [Zapłać ponownie].
Inne powody, dla którch płatność może mieć status Rozpoczęta
- Jeśli w formularzu opcji dostawy i płatności wybrałeś opcję płacę przelewem tradycyjnym i wpłatę zlecasz innej instytucji (np. Poczcie Polskiej), czas realizacji wpłaty zależy od tej instytucji.
- Twoja metoda płatności może być w danym momencie niedostępna - sprawdź godziny, w których Twój bank realizuje płatności online.
- Wystąpiły problemy techniczne z rozliczeniem płatności.
Jeżeli w formularzu opcji dostawy i płatności wybrałeś opcję płacę przelewem tradycyjnym i zamierzasz zrobić przelew online - zwróć uwagę, że wybranie tej opcji spowoduje wygenerowanie danych do wpłaty. Zrób przelew na te dane.
Jeżeli masz pytania dotyczące swoich wpłat, napisz do nas.