Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościPrzejdź do zakładki Kupione i odszukaj odpowiednie zamówienie. Możliwość ponownej zapłaty będzie dostępna przy statusach płatności, wymienionych w poniższej tabeli:
Status płatności | Jak zapłacić ponownie? |
---|---|
Rozpoczęta | Jak zapłacić ponownie? Jeśli przypuszczasz, że płatność nie zakończy się poprawnie, kliknij [Anuluj płatność]. Następnie ponownie wypełnij formularz dostawy i wybierz metodę płatności. |
Anulowana lub Nieudana | Jak zapłacić ponownie? Kliknij przycisk [Ponów płatność] i wybierz ponownie opcję dostawy oraz metodę płatności. |
Jeśli Sprzedający zwrócił Ci wpłatę, nie ma możliwości ponownej zapłaty przez Allegro Finanse z poziomu zakładki Kupione.
Ponowną płatność zlecisz również po kliknięciu w odpowiedni numer płatności w zakładce Lista moich wpłat.
Masz pytanie? Napisz do nas.