Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Jeśli podczas korzystania z Allegro strona nie wyświetla się prawidłowo, pojawia się komunikat o błędzie lub występuje inny problem – w pierwszej kolejności sprawdź, czy sytuacja ma miejsce w innej przeglądarce internetowej. Jeśli okaże się, że problem dotyczy tylko jednej przeglądarki, przyczyną mogą być pliki cookies (tzw. ciasteczka) i pliki tymczasowe. W takim przypadku wyczyść przeglądarkę, w której występuje problem.
Poniżej znajdziesz instrukcje, jak to zrobić:
Po wyczyszczeniu ciasteczek i plików tymczasowych pamiętaj o zrestartowaniu przeglądarki. Sprawdź, czy problem nadal występuje. Jeśli tak, wykonaj zrzuty ekranu z kolejno wykonywanych czynności lub dokładnie je opisz i prześlij zgłoszenie do nas – skorzystaj z przycisku [skontaktuj się z nami] pod tym artykułem.
Rozwiązania najczęściej zgłaszanych problemów:
Problem z wyświetlaniem Allegro
O awariach po naszej stronie i przerwach technicznych informujemy w Aktualnościach.
Brak komentarzy i ocen sprzedaży
Wyświetlamy tylko pozycje z ostatnich 12 miesięcy. Starsze dane nie są dostępne.
Problem z wyświetlaniem strony podczas płatności
Może być spowodowany problemem technicznym po stronie pośrednika płatności lub banku. Spróbuj ponowić płatność w późniejszym terminie.
Nie widać nowo wystawionej oferty
Pojawi się na liście ofert i na Twoim koncie do 120 minut od momentu wystawienia.
Problem na urządzeniu mobilnym (smartfon, tablet)
Zainstaluj aktualną wersję aplikacji mobilnej.