Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Jeżeli kupujesz na Allegro Lokalnie, możesz napisać wiadomość do sprzedającego i zapytać o przedmiot. Aby wysłać wiadomość, musisz najpierw zalogować się na konto. Czat znajdziesz na stronie każdego ogłoszenia na Allegro Lokalnie.
Jak skontaktować się ze sprzedającym po zakupie
- W części Moje lokalne zakupy przejdź do zakładki Kupione.
- Odszukaj wybrany zakup i kliknij [czatuj].
Gdzie znajdziesz wiadomości wysłane do sprzedającego na czacie
Wystarczy, że klikniesz w ikonkę czatu. Znajdziesz ją w prawym górnym rogu strony, obok swojego loginu. Wyświetlimy Ci wtedy treść ostatniej korespondencji i listę czatów z innymi sprzedającymi.
Jak dodać załącznik do wiadomości na czacie
Jeśli chcesz przesłać sprzedającemu na przykład potwierdzenie płatności, możesz dodać je jako załącznik do Waszego czatu. Sprzedający może w ten sam sposób wysłać Ci na przykład dodatkowe zdjęcia, których nie ma w ogłoszeniu.
Aby dodać załącznik, przejdź do czatu. Kliknij ikonę obrazka obok pola Wpisz wiadomość i wybierz odpowiedni plik.
Sprawdź, czy załączony plik jest poprawny. Jeśli nie, kliknij [usuń] i wybierz plik ponownie.
Jak długo przechowujemy czat na Allegro Lokalnie
Wiadomości na czacie Allegro Lokalnie przechowujemy przez 12 miesięcy. Po tym czasie usuniemy je, a w oknie czatu zobaczysz komunikat.
Zarówno Ty, jak i sprzedający możecie wcześniej zapisać kopię czatu na swoim komputerze w formie pliku pdf. W tym celu kliknij trzy kropki w oknie czatu i wybierz opcję [pobierz konwersację]. Ta opcja nie jest dostępna w aplikacji Allegro Lokalnie ani aplikacji Allegro.