Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Jeśli masz problem z zamówieniem na Allegro Lokalnie, w pierwszej kolejności skontaktuj się ze sprzedającym. Możesz to zrobić na czacie. Dane kontaktowe sprzedającego znajdziesz także w powiadomieniu o zakupie.
Brak kontaktu ze sprzedającym po zakupie
Jeśli masz pytania dotyczące zakupu, na przykład o numer listu przewozowego do śledzenia przesyłki albo zły stan przedmiotu, daj trochę czasu sprzedającemu na odpowiedź. Na Allegro Lokalnie sprzedają przede wszystkim osoby prywatne, dlatego możesz nie otrzymać odpowiedzi w weekend albo w godzinach wieczornych.
Gdy minęły już 2-3 dni robocze i nie udało Ci się skontaktować ze sprzedającym, możesz rozpocząć Dyskusję. Sprzedający powinien udzielić Ci w niej odpowiedzi w ciągu 24 godzin w dni robocze. Gdy tak się nie stanie, przejdź do Dyskusji i kliknij [poproś Allegro o pomoc]. Włączymy się wtedy do tej rozmowy.
Co, gdy nie uda Ci się porozumieć ze sprzedającym
Po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek o rekompensatę w Allegro Protect. Damy Ci o tym również znać w Dyskusji.