Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
W przypadku metody dostawy Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy. Przesyłkę możesz zwrócić we wskazanych przez InPost Punktach Obsługi Klienta InPost lub za pomocą dowolnego paczkomatu.
Kiedy skorzystasz z darmowego zwrotu
Przesyłkę zwrócisz za darmo, jeśli sprzedający określił warunki zwrotów w swoich ofertach. Znajdziesz je na stronie oferty – w zakładce Zwroty.
Aby odesłać przedmiot
- W zakładce Moje zakupy znajdź przedmiot, który chcesz zwrócić i kliknij [szczegóły zakupu].
- Następnie kliknij [zwróć zakup]. Zaznacz przedmiot, który chcesz zwrócić. Wybierz powód zwrotu i kliknij [zwracam produkty].
- Jako sposób wysyłki wybierz Allegro InPost i kliknij [wygeneruj kod zwrotu] – kod będzie Ci potrzebny, by zwrócić przesyłkę. Dostaniesz go też w wiadomości SMS. Dla jednego zamówienia możesz wygenerować tylko jeden kod zwrotu (za wyjątkiem zamówień, które przyszły do Ciebie w więcej niż jednej przesyłce). Sprzedający dostanie informację, że zwracasz towar wybraną przez siebie metodą dostawy.
- Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że na zwracanej przesyłce umieścisz kod zwrotu, który dostaniesz w wiadomości SMS. Sprawdź, jak dobrze zabezpieczyć i przygotować paczkę przed wysyłką.
Tak prawidłowo nadasz przesyłkę zwrotną wybraną metodą dostawy
Jeśli zwracasz paczkę:
- Allegro Paczkomaty InPost: umieść kod zwrotu na paczce i zanieś ją do dowolnego paczkomatu. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadaj paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też zanieść paczkę do Punktu Obsługi Klienta InPost.
- Allegro Kurier24 InPost, której waga nie przekracza 25 kg i jej wymiary na to pozwalają – zanieś paczkę do dowolnego paczkomatu i postępuj tak, jak w przypadku przesyłki Allegro Paczkomaty InPost.
- Allegro miniKurier24 InPost – zanieś paczkę z wygenerowanym kodem zwrotu do Punktu Obsługi Klienta InPost lub do dowolnego paczkomatu i postępuj tak, jak w przypadku przesyłki Allegro Paczkomaty InPost.
Listę Punktów Obsługi Klienta InPost znajdziesz w pliku pdf na stronie informacyjnej.
Zobacz, co możesz zrobić, jeśli nie dotarł do Ciebie kod zwrotu.
Ile masz czasu?
Masz 14 dni na wygenerowanie kodu zwrotu (licząc od momentu odebrania przesyłki) i następnie kolejne 14 dni na odesłanie paczki. Ewentualne pytania w sprawie realizacji zwrotu kieruj bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta InPost.