Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościJeśli odstąpiłeś od umowy bez podania przyczyny lub Twoja reklamacja została uznana, Sprzedający powinien zwrócić Ci koszt zakupionego przedmiotu.
Co z kosztami przesyłki?
W przypadku odstąpienia od umowy do 14 dni bez podawania przyczyny i zwrotu towaru Jako konsument musisz zapłacić za przesyłkę zwrotną do Sprzedającego. Jeśli jednak przedsiębiorca nie poinformuje Cię w żaden sposób o takiej konieczności lub zgodzi się opłacić przesyłkę, wtedy to on ponosi ten koszt.
- ponosisz tylko bezpośrednie koszty zwrotu przedmiotu, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Cię o konieczności poniesienia tych kosztów.
W przypadku reklamacji Jeśli Sprzedający uznał reklamację, powinien pokryć koszty przesyłki w obie strony. Jeśli wysyłasz przedmiot na własny koszt, masz prawo poprosić go o zwrot wszystkich pieniędzy.
Jeśli nie mozesz porozumieć się ze Sprzedającym, rozpocznij Dyskusję.