Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Dyskusję ze sprzedającym możesz rozpocząć w następujących sytuacjach:
- zamówienie do Ciebie nie dotarło
- przedmiot różni się od opisu w ofercie
- zamówienie dotarło niekompletne
- masz problem z odstąpieniem od umowy
- zamówienie dotarło uszkodzone
- masz problem po odesłaniu przedmiotu do sprzedającego.
Jak rozpocząć Dyskusję na Allegro Lokalnie
Na Allegro Lokalnie Dyskusję możesz rozpocząć 1 godzinę po zaksięgowaniu Twojej wpłaty na koncie sprzedającego. Przy odpowiednim zamówieniu w zakładce Moje lokalne zakupy zobaczysz przycisk [zgłoś problem z zakupem]. Wyświetlamy go dla zamówień opłaconych przez Allegro Finanse oraz płatności przy odbiorze.
Dyskusję ze sprzedającym możesz również rozpocząć w inny sposób:
- Przejdź do formularza.
- Z rozwijanej listy w formularzu wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć Dyskusję.
- Wskaż powód otwarcia Dyskusji i dokładnie opisz problem – dzięki temu sprzedający lepiej odniesie się do Twojego zgłoszenia.
- Wypełnij wszystkie pola i kliknij [wyślij].
Sprzedający powinien udzielić Ci odpowiedzi w ciągu 24 godzin w dni robocze. Jeśli tak się nie stanie, kliknij [poproś Allegro o pomoc].
Koniecznie sprawdź ramy czasowe Dyskusji. Jeśli minęło już 180 dni od zakupu, jej rozpoczęcie będzie niemożliwe.
Listę prowadzonych Dyskusji znajdziesz w zakładce Dyskusje.