Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościJednym z warunków udziału w programie Super Sprzedawca jest zrealizowanie co najmniej 20 zamówień w ciągu ostatnich 30 dni.
Jak liczymy zrealizowane zamówienia
Dane dotyczące zrealizowanych zamówień zbieramy z ostatnich pełnych 30 dni. Zamówienie uznajemy za zrealizowane, jeśli spełnisz jeden z poniższych warunków:
- otrzymasz ocenę Polecam;
- status przesyłki w systemie przewoźnika automatycznie zmieni się na "wysłana".
Jeśli status się zmieni, ale dostaniesz ocenę Nie polecam - zamówienie potraktujemy jako zrealizowane.
Dane zbieramy do końca dnia poprzedzającego moment przeliczenia danych (podobnie jak pozostałe warunki programu Super Sprzedawca).
Status przesyłki potwierdzamy u tych przewoźników:
- Poczta Polska, Pocztex
- InPost (dotyczy dostaw Allegro InPost)
- DHL
Sprawdź jak dodać numer przesyłki do zamówienia i dlaczego warto.