Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościSpójna prezentacja przedmiotu na zdjęciach
Kupujący podczas wyszukiwania interesujących ich przedmiotów, przede wszystkim zwracają uwagę na zdjęcia. Powinny one przedstawiać sprzedawany produkt w takiej samej odsłonie. Zaplanuj to już przy wystawianiu ofert tak, by zdjęcia były takie same - Twoja oferta będzie wówczas wyglądać profesjonalnie.
Przedmioty nie mogą różnić się przeznaczeniem, marką oraz kategorią
Przykład: dozwolone jest połączenie uchwytów do telewizora tej samej marki, ale różniących się wyglądem (wzorem graficznym), udźwigiem czy rozmiarem. Nie możesz natomiast połączyć uchwytów różnych producentów. Możesz połączyć odżywki do włosów różniące się sposobem działania (odżywiające, nawilżające, regenerujące), ale pamiętaj, że muszą być one tej samej marki.
To samo zdjęcie
Na podstawie zdjęć w narzędziu wspieramy łączenie tych samych kolorów i wzorów. Pamiętaj jednak, że oferty powinny być wystawione przy użyciu tego samego pliku.
Jeżeli wystawiasz oferty i dodajesz do każdej inne zdjęcie (inny plik), pomimo że obraz na nim jest wizualnie identyczny, oferty nie zostaną połączone automatycznie - połącz je wówczas ręcznie. Aby to zrobić, zaznacz wybrane oferty i kliknij przycisk [połącz].
Łącz po najważniejszych cechach przedmiotu
Narzędzie umożliwia łączenie ofert maksymalnie po dwóch parametrach. Dlatego połącz je po najważniejszych dla danego produktu cechach, takich, które będą dla Kującego najistotniejsze przy podejmowaniu decyzji o zakupie.