Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościJesli zamówiona przesyłka do Ciebie nie dotarła, najpierw upewnij się
- czy Sprzedający otrzymał Twoją wpłatę,
- czy czas dostawy podany w ofercie rzeczywiście minął.
Skontaktuj się ze Sprzedającym i poproś o wyjaśnienie opóźnienia wysyłki oraz numer do śledzenia przesyłki lub potwierdzenie jej nadania.
Jeśli problem nadal nie został rozwiązany lub Sprzedający nie odpowiada na próby kontaktu
- Załóż Dyskusję. Możesz to zrobić najwcześniej 2 dni i najpóźniej 60 dni po zakupie. Sprzedający ma 24 godziny na odniesienie się do Twojego zgłoszenia. Jeśli tego nie zrobi, włączymy się do Dyskusji. Możesz w niej także samemu poprosić o nasze wsparcie.
- Jeśli Dyskusja nie przyniosła skutku, skorzystaj z Programu Ochrony Kupujących, w którym możesz odzyskać koszty całej transakcji.